فرصت‌های جدید شغلی توسن در نهمین نمایشگاه کار

شرکت توسن از سال‌های قبل در نمایشگاه کار حضور فعال داشته، به همین دلیل و برای اطلاع بیشتر از اهداف و برنامه‌های توسن در این نمایشگاه با سرپرست جذب و بکارگیری توسن مصاحبه کردیم.

عصر بانک؛محمد حسنی سرپرست جذب و بکارگیری توسن در گفت‌وگو با عصربانک اظهار داشت: شرکت توسن در سال 78 با هدف ایجاد بستری مستقل و بومی جهت طراحی و تولید محصولات و راهکارهای نوین در عرصه های مختلف فناوری اطلاعات کشور مانند بانکداری الکترونیک تاسیس و تا سال 1387 تحت عنوان کیش ویر و پس از آن با نام توسن به ارائه خدمات متنوع فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری کشور و ارگان دولتی پرداخته است.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از 800 نفر پرسنل و کارشناس فنی سرآمد، با تخصص‌های متنوع در راستای خلق ارزش در کسب‌وکار مشتریان توسن مشغول به فعالیت هستند. 

 

حسنی در خصوص هدف حضور توسن در نمایشگاه کار اظهار داشت: به منظور جذب و شناسایی افراد مستعد و همچنین به لحاظ مسئولیت اجتماعی این شرکت طی سال های قبل و امسال در نمایشگاه کار شرکت کردیم.

 

وی در ادامه با اشاره به تداوم حضور این شرکت در نمایشگاه کار افزود: شرکت توسن در نمایشگاه کار حضور دارد تا افراد مستعد را جذب و شناسایی کند و از سویی دیگر این شرکت به دلیل فعالیت 19 ساله‌ای که در حوزه فناوری اطلاعات دارد به لحاظ سابقه شفاف در این حوزه در موقعیت کار خوشنام است.

 

سرپرست جذب و بکارگیری توسن با اشاره به مهم ترین چالش‌های منابع انسانی شرکت‌های فناوری اطلاعات مثل توسن و راهکارهای رفع آن گفت: در این خصوص هم اکنون با دو چالش عمده مواجه هستیم از یک‌سو به دلیل شرایط اقتصادی که در کشور ایجاد شده است موج مهاجرت از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات رو به افزایش است از این رو شرکت‌های فناوری اطلاعات ممکن است نیروهای با کیفیت را از دست بدهند و جذب نیرو در شرکت‌های فناوری اطلاعات دشوارتر شود.

 

وی در ادامه با بیان که فاصله زیادی بین آموزش دانشجویان در دانشگاه‌ها و نیاز بازار کار در حوزه آی تی وجود دارد گفت: از سوی دیگر در حال حاضر دانشجویان فارغ التحصیل شده در حوزه فناوری اطلاعات برای ورود به بازار کار نیازمند آموزش های جدیدی هستند.

 

حسنی، در ادامه با بیان این که شرکت‌هایی مانند توسن، تکنولوژی و روال کار مختص به خود را در حوزه آی تی دارند افزود: در حال حاضر یکی از چالش های فعلی این شرکت جذب فارغ التحصیل دانشگاهی و آموزش آنهاست.

وی از ارائه خدمات تفریحی، مالی و بیمه به کارکنان شرکت خبر داد و گفت: ما در توسن سعی کردیم که شرایط کار را به لحاظ خدمات منابع انسانی از منظر مسائل رفاهی فراهم کنیم تا هزینه های زندگی برای کارمندان کاهش یابد.

 

حسنی در آخر یاد آور شد: برای پر کردن گپ دانشگاه و محیط کار به پروسه اموزش نگاه بسیار جدی داریم. به طوری که تدابیری اتخاذ شده است تا افراد خبره نقش مربی را به منظور آموزش تکنولوژی‌های توسن به کار گیرند تا همکاران بتوانند در کارشان موفق عمل کنند.

 

لازم به ذکر است توسن از 22 تا 24 مهرماه در نهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف حضور دارد و از شما دعوت به عمل می آورد در این نمایشگاه، با فرصت های شغلی متنوع و نحوه همکاری با توسن آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.