صوفی‌لو مدیر عامل فرادیس البرز شد

مراسم معارفه و تودیع مدیر عامل شرکت داده ورزی فرادیس البرز روز یکشنبه 15مهر ماه در دفتر مرکزی شرکت فرادیس البرز برگزار گردید.

عصر بانک؛مراسم معارفه و تودیع مدیر عامل شرکت داده ورزی فرادیس البرز روز یکشنبه 15مهر ماه در دفتر مرکزی، با حضور جناب آقای مهندس نجفی، جناب آقای مهندس زنوزی، جناب آقای صوفی لو، اعضای محترم هیات مدیره فرادیس البرز، معاونین شرکت خدمات انفورماتیک و معاونین و مدیران ارشد شرکت فرادیس البرز ، برگزار گردید.

 

در این مراسم ابتدا مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک با اشاره به موفقیت ها و جایگاه شایسته شرکت فرادیس البرز، از جناب آقای مهندس زنوزی تشکر و اظهار امیداوری کرد که جناب آقای صوفی لو به عنوان معتمد و امین مجموعه خدمات انفورماتیک مسیرهای موفقی که بوجود آمده را ادامه دهد.

ایشان با بیان اینکه مهندس زنوزی با اراده و تلاش فراوان شرکت فرادیس البرز را به این جایگاه رسانده اند که درصد بالای رضایت و اعتماد مشتریان بانکی باعث می شود پروژه های خود را با اطمینان به این شرکت بسپارند، اظهار داشتند که آقای مهندس زنوزی با مداومت بسیار، از ابتدای شکل گیری تا امروز، گام به گام در جهت رشد و اعتلای جایگاه شرکت، تلاش شایسته ای نمودند.

ایشان همچنین در ادامه فرمودند که به علت ابلاغ قانون عدم بکارگیری بازنشستگان، ناگزیر از این تغییر و جابجایی بودیم و اظهار امیدواری کردند که در آینده نیز بتوانند از تجربیات و مشورت آقای مهندس زنوزی در مجموعه استفاده کنند.

در این مراسم، جناب آقای مهندس زنوزی ضمن خیر مقدم به مدعوین، با تبیین جایگاه کنونی شرکت فرادیس البرز، از نیروی انسانی متخصص و توانمند بعنوان بزرگترین سرمایه شرکت یاد کردند و حفظ آن را ضروری دانستند. ایشان همچنین به دقت و سلیقه خاص در انتخاب همکاران که متکی بر صداقت، تعهد و انگیزه بوده، اشاره و عنوان نمودند رمز حفظ و بقای شرکت، رعایت عدالت و شایسته سالاری در امور شرکت بوده و هماهنگی این دو موضوع در جذب و بکارگیری نیروی انسانی را به عنوان بزرگترین دستاورد خود بیان و عنوان کردند که ان شاء الله با همین سبک و سیاق بتوانیم این نیروها را با انگیزه حفظ کنیم و توسعه را با این تلاش و کوشش و هم‌افزایی پیش ببریم. ایشان در ادامه به ارائه ی دستاوردها و برنامه های آتی فرادیس البرز پرداختند و در انتها نیز اظهار امیدواری کردند که با همین چارچوب و جدیت حرکت رو به رشد شرکت حفظ و روزهای بهتری پیش رو باشد و برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت نمودند.

 

در ادامه، جناب آقای صوفی لو نیز ضمن تشکر از آقای مهندس زنوزی، زحمات و تلاش‌های انجام شده را چشمگیر توصیف و عنوان کردند که با کمک ایشان و تمامی همکاران فرادیس البرز و با مساعدت مدیران شرکت خدمات انفورماتیک و هولدینگ، کماکان این راه ادامه یابد و ضمن حفظ وضعیت مطلوب کنونی، توسعه در محصولات و حجم فعالیت‌ها نیز صورت پذیرد.

سپس جناب آقای همایونفر نائب رئیس محترم هیات مدیره طی سخنانی با تقدیر از درایت و حسن تدبیر جناب آقای مهندس زنوزی، فرادیس البرز را مجموعه ای ارزشمند با فعالیتهای نوآورانه، رو به رشد، حساس و متکی بر فناوری، با دستاوردهایی در سطح ملی برشمردند و اظهار امیدواری کردند که این روند رشد و توسعه ادامه یابد و گروه از حضور ارزشمند و با سابقه خیلی خوب، روشن و اثربخش ایشان کماکان بهره‌مند شود. ایشان همچنین با بیان اینکه جناب آقای صوفی لو نیز عضوی از همین گروه بوده و بدلیل حضور نزدیک به یکسال در هیات مدیره فرادیس البرز با موضوعات آشنایی کامل دارند، اظهار امیدواری کردند که روند رو به رشد شرکت را با سرعت ادامه دهند.

در ادامه، جناب آقای شاکری ریاست محترم هیات مدیره فرادیس البرز، ضمن خیرمقدم به مدعوین و جناب آقای صوفی لو، از زحمات آقای مهندس زنوزی قدردانی نمودند و ایشان را دارای دو بعد تخصص و تعهد مثال زدنی دانستند و اظهار داشتند مهارت و تخصص ویژه ایشان بخصوص در زمینه مذاکرات تجاری در فضای کسب ‌و‌کار فرادیس البرز به ویژه در شرایط خاص کنونی بازار، بخوبی در موقعیت امروز شرکت نمایان است و این نظم و ترتیب حاصل زحمات ایشان و دوستان بزرگوار در فرادیس البرز بوده است که جای تشکر و قدردانی دارد. ایشان سپس اظهار داشتند که ان شاءالله  از تجربه ایشان کماکان در مجموعه استفاده کنیم. در پایان سخن نیز به کمک و پشتیبانی هیات مدیره فرادیس البرز برای ادامه مسیر رو به رشد شرکت تاکید کردند.

جناب آقای دکتر فائز معاون مشتریان شرکت خدمات انفورماتیک نیز در این مراسم با اشاره به توانایی های بارز آقای مهندس زنوزی در مذاکرات و تنظیم قرارادها اظهار داشتند که مواردی فراموش ناشدنی از ایشان آموخته اند و برای ایشان و آقای صوفی لو آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه ی مراسم، جناب آقای مهندس محمدی عضو هیات مدیره و معاون شرکت فرادیس البرز، با اشاره به دغدغه و تعلق خاطر آقای مهندس زنوزی نسبت به اهداف شرکت عنوان داشتند که این موضوع بصورت سرمشقی برای تمامی همکاران شرکت قرار گرفته است. ایشان اظهار امیدواری کردند که با استمرار بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند جناب آقای مهندس زنوزی همراه با استفاده از تجارب و ایده‌های آقای مهندس صوفی‌لو و با همت تک تک همکاران شرکت فرادیس البرز که همواره در صدد انجام بهترین عملکرد و خدمت به شرکت هستند، گام های بزرگتر برداشته، چالش‌ها با موفقیت طی، و چشم اندازهای مطلوبی ترسیم شود.

 

در پایان این مراسم، هدایا و تقدیرنامه ای به رسم یادبود و قدردانی از سالها تلاش جناب آقای مهندس زنوزی، از طرف شرکت خدمات انفورماتیک و همچنین هیئت مدیره محترم به ایشان اعطا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.