چگونه اسکن کن و برو کیف‌ پول‌های موبایلی را متحول می‌کند

عملیات اسکن کن و برو موبایلی، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به سهولت همه‌چیز را با تلفن هوشمند هنگام خرید اسکن کنند و سپس در صف با یک خرید درون برنامه‌ای ساده کنترل نهایی را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛پذیرندگان سنتی وضعیتی بی‌سابقه را تجربه می‌کنند. در روندهای بلندمدت، خرده‌فروشان باید به مسئله کاهش درآمد و افزایش هزینه‌ها توجه نشان دهند و درعین‌حال تجربه درون فروشگاهی را برای ارتقای نیازهای مشتری متحول کنند. گرچه سرعت بالای توسعه فنی چالش‌هایی به همراه دارد، اما بستری برای شکوفایی تجربه مشتری نیز به شمار می‌رود. امروزه 90 درصد خرده‌فروشی‌ها هنوز داخل فروشگاه‌ها انجام می‌شود اما همچنان عواملی که هوشمندانه روی طرح‌های دیجیتال درست سرمایه‌گذاری می‌کنند، فرصت‌های بی نظیری دارند.

چگونه اسکن کن و برو کیف‌ پول‌های موبایلی را متحول می‌کند

خرده‌فروشان باید بر نوآوری و راه‌حل‌هایی که می‌تواند فوراً موجب درآمدزایی، ارتقای تجربه مشتری و ایجاد مزایای عملیاتی شود تمرکز کنند. به همین دلیل فناوری‌های تحولگرایانه مانند راه‌حل‌های موبایلی اسکن کن و برو توسعه می‌یابند و به‌کارگیری آن‌ها در سراسر جهان رو به افزایش است.

اسکن کن و برو مفهوم جدیدی نیست. عملیات اسکن کن و برو موبایلی این مفهوم را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به سهولت همه‌چیز را با تلفن هوشمند هنگام خرید اسکن کنند و سپس در صف با یک خرید درون برنامه‌ای ساده کنترل نهایی را انجام می‌دهند. سریع‌تر و ساده‌تر.

در ادامه مزایای برجسته اسکن کن و برو به‌واسطه افزایش درآمد، ارتقای تجربه مشتری و کارایی عملیاتی بهینه برای خرده‌فروشان برشمرده می‌شود:

1.رشد درآمد و وفاداری

 در میان 250 خرده‌فروش برتر جهان، میانگین رشد سالانه در ده سال اخیر تقریباً 50 درصد کاهش یافته است. فناوری اسکن کن و برو موبایلی می‌تواند به رشد میانگین درآمد به ازای کاربر (ARPU) با افزایش بازده درون فروشگاهی، افزایش میانگین خرید مشتری، افزایش ارزش عمر مشتری (LTV) به‌واسطه افزایش بهره‌وری وفاداری و طرح‌های پاداش از طریق بازخرید در لحظه و پرداخت‌های چندباره کمک می‌کند.

2. ارتقای تجربه مشتری

صف کنترل نهایی خرید برای تجربه مشتری در داخل فروشگاه چالشی بزرگ است. مفهوم اسکن کن و برو انتظارات مشتریان از خرید درون فروشگاهی را تغییر می‌دهد و امید به آینده‌ای بدون صف کنترل خرید را تقویت می‌کند. «آمازون گو» کمک می‌کند مدل‌های خرده‌فروشی درون فروشگاهی بیش‌ازپیش منسوخ شوند و ازاین‌رو پذیرندگان مجبور می‌شوند خود را با نیازهای در حال تغییر مشتریان همسو کنند و تجربه‌ای بدون دردسر در فروشگاه برای آن‌ها رقم بزنند. هم‌چنین فناوری اسکن کن و برو انعطاف‌پذیری لازم را ایجاد می‌کند تا کارکنان فروشگاهی در دیگر جایگاه‌های فروشگاه به کار گرفته شوند و تجربه خرید ارتقا یابد و آن‌ها نیز اسیر جایگاه کنترل نهایی خرید نمی‌شوند.

3. بهینه‌سازی کارایی عملیاتی

مدل‌های کسب‌وکار خرده‌فروشان سنتی مانند خواروبارفروشی‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و کافی‌شاپ‌ها بر پایه حجم بالا و سود حاشیه‌ای اندک است. با کاهش رشد سود، حاشیه سود اندک هم به‌سرعت به زیان تبدیل می‌شود. بر این اساس شناسایی بازده عملیاتی اهمیتی اساسی دارد. فناوری خودکنترلی موبایلی می‌تواند به حفظ درآمد کمک کند و درعین‌حال با کاهش هزینه هر تراکنش و مدیریت هزینه‌های زیرساخت‌ها، به ابزاری قدرتمند برای بهینه‌سازی عملیات تبدیل شود. کاهش هزینه‌های تراکنش راهی ارزشمند برای خرده‌فروشان جهت ارتقای بازده عملیاتی است. پول نقد به‌واسطه افزایش ساعات کار و هزینه‌های مدیریت آن، برای پذیرندگان بار مالی مضاعفی به همراه دارد. راه‌حل‌های موبایلی اسکن کن و برو می‌توانند با کاهش هزینه کلی استفاده از پول نقد و ترغیب به استفاده از روش‌های پرداخت جایگزین مانند کارت‌های فروشگاهی یا تراکنش‌های مبتنی بر حساب، هزینه هر تراکنش را کاهش می‌دهد. اسکن کن و برو موبایلی چون ابعاد مختلف خرده‌فروشی را دیجیتالی می‌کند، می‌تواند به کاهش هزینه‌های زیرساخت‌ها کمک کند. برای نمونه فناوری اسکن کن و برو نیاز به تولید، مدیریت، انتقال، ذخیره کاغذ رسید، کارت‌های پلاستیکی، کالابرگ‌ها و تبلیغات چاپی را کاهش می‌دهد زیرا آن‌ها مستقیماً به تلفن همراه ارسال می‌شود.

4. آینده خرید بی‌دردسر

به گزارش عصربانک، درنهایت مسلم است که فناوری موبایلی اسکن کن و برو می‌تواند موجب افزایش درآمد، ارتقای تجربه یکپارچه مشتری و کارایی عملیاتی شود. ازاین‌رو انتظار می‌رود به موضوعی بنیادین از مدل درون فروشگاهی تبدیل گردد. هم‌چنین راه‌حل‌های اسکن کن و برو فوراً برای ایجاد این امتیازات در مقیاس عظیم در دسترس قرار می‌گیرند. استراتژی به‌کارگیری آن می‌تواند منعطف باشد. پذیرندگان بزرگ می‌تواند اسکن کن و برو را در قابلیت کنترل نهایی درون برنامه‌ای کیف پول ادغام کنند. پذیرندگان کوچک‌تر که منابع توسعه داخلی کمتری دارند، می‌توانند راه‌حل آماده بهره داری از پیش موجودی را از طریق یک اپلیکیشن به کار بگیرند.

صرف‌نظر از راهبرد مدنظر، خرده‌فروشان باید برای پیشی گرفتن در نمودار نوآوری تلاش کنند. در دوران گذار، کسانی که می‌توانند با چالش‌های در حال ظهور همسو شوند، برای کسب مزیت رقابتی تلاش می‌کنند. ازاین‌رو ضروری است که پذیرندگان با تحلیل‌ها خود را فلج نکنند و به‌سرعت به سمت به‌کارگیری اسکن کن و برو گام بردارند.

منبع: Rambus

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.