گسترش کانون‌های همیاری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت با شروع سال تحصیلی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در نخستین روز آغاز سال تحصیلی 97 با حضور در دبیرستان میزان، زنگ مهر را نواخت.

عصر بانک؛محمد حسین زاده، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت با حضور در دبیرستان میزان زنگ آغاز سال تحصیلی را با محوریت تعلیم و تربیت متعالی با مشارکت همگانی نواخت.

 

وی در این مراسم گفت: یکی از رسالت‌های بانک، توسعه‌ی فرهنگ همیاری اجتماعی از طریق توسعه کانون‌های همیاری اجتماعی می باشد که طبیعتاً یکی از پایه ای ترین کانون‌ها است.

 

حسین زاده همچنین افزود: در همکاری با مجتمع میزان یک کانون همیاری اجتماعی در مجتمع شکل گرفته و بانک با همکاری مدیران مجتمع درصدد توسعه فرهنگ همیاری اجتماعی و توسعه فرهنگ قرض الحسنه در بین دانش آموزان است.

 

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت خاطر نشان کرد: بانک قرض الحسنه رسالت در جهت اهداف خود جامعه را به چندین گروه اجتماعی تقسیم کرده که یکی از این گروه ها گروه آموزش و پرورش می باشد، مدیریت گروه آموزش و پرورش صرفا جامعه آموزش و پرورش را هدف قرارداده و با مجتمع‌های آموزشی جهت توسعه فرهنگ قرض الحسنه در تمامی مجتمع‌های آموزشی درحال تعامل می باشد و همکاری بانک با مجتمع آموزشی میزان نیز در راستای تحقق اهداف این گروه می باشد.

 

همچنین صبح امروز و همزمان با اول مهر،سیدابوالفضل موسوی مدیرحوزه شرق تهران بانک قرض الحسنه رسالت با حضور در مجتمع آموزشی دنیای حنانه، زنگ مدارس دخترانه دنیای حنانه و پسرانه صالح المهدی را نواخت و برای معلمان و دانش آموزان آرزوی موفقیت نمود. در این مراسم علی شهابی تسهیلگر شبکه توسعه اجتماعی بانک و حیدری از روابط عمومی نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.