توسعه سبد تسهیلات‌دهی ویپاد: از افزایش‌ تعداد طرح‌ها تا کاهش کارمزد

در اواخر سال گذشته، ویپاد دو طرح جدید تسهیلاتی، سه بار افزایش سقف تسهیلات و کاهش کارمزد برای مشتریان وفادار را انجام داد. این نئوبانک همچنین توانست به 79 هزار درخواست برای دریافت تسهیلات در روز پاسخ بدهد.

ویپاد سبدی از طرح‌های تسهیلاتی را در اختیار کاربران خود قرار داده که هر کدام، مکانیزم‌های متفاوتی دارند و مناسب گروهی از اقشار جامعه هستند. ترابانک پاسارگاد، ویپاد با هدف توسعه فراگیری مالی طراحی شده و در مسیر توانمندسازی مالی تلاش کرده تا بتواند دایره گسترده‌ای از افراد جامعه را پوشش بدهد.

افزایش طرح‌ و بیشترشدن سقف تسهیلات

ویپاد در سال گذشته، دو طرح «پیش‌درآمد و پیمان» را به دو طرح قبلی خود یعنی «پشتوانه و برآیند» اضافه کرد. پیش‌درآمد با سقف هشت میلیون ‌تومان، کمترین عدد تسهیلاتی ویپاد است اما شیوه دسترسی و بازپرداخت آن از سایر طرح‌ها متفاوت است. تسهیلات پیش‌درآمد بر‌ مبنای امتیاز حاصل از تراکنش‌های واریز ۳۰ روز اخیر حساب به کاربر اعطا می‌شود. بارزترین ویژگی این طرح، کارمزد آن است؛ اگر کاربر تا هشت روز آن را تسویه کند هیچ کارمزدی پرداخت نخواهد کرد. پیمان نیز بیشترین سقف تسهیلات را دارد. در این شیوه، افراد می‌توانند تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. برای راه‌اندازی این طرح، زیرساخت‌های چک دیجیتال به وپیاد اضافه شد تا افراد بدون نیاز به ضامن بیرونی، تسهیلات دریافت کنند.

بزرگترشدن دامنه تسهیلات‌دهی و کاهش درصد بازپرداخت

قدیمی‌ترین و فوری‌ترین شیوه تسهیلات‌دهی ویپاد به نام «پشتوانه» حالا تغییراتی کرده است؛ سقف تسهیلات به ۴۰ میلیون افزایش پیدا کرده و همزمان، کارمزد بانکی برای مشتریان وفادار به ۲۰ درصد رسیده است. تغییرات پشتوانه تاکنون در سطوح پلکانی بوده و با سه درصد کاهش کارمزد، سعی شده قدمی در راستای خدمت‌رسانی و حمایت از مشتریان قدیمی ویپاد صورت بگیرد.

اعطای تسهیلات بدون ضامن و وثیقه و تنها بر‌ اساس اعتبارسنجی، سبب شده تا مسیری شفاف و قاعده‌مند در اختیار کاربران قرار بگیرد. تعهد ویپاد، ترابانک پاسارگاد، دیجیتالی‌شدن کامل فرایندها بوده تا نیازی به مراجعه حضوری به شعبه نباشد و فرایندها به‌صورت خودکار اجرا شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.