کمپین «رخ‌به‌رخ» پاسینو با بیش از ۲۰۰ هزار نصب به کار خود پایان داد

کمپین معرفی به دوستان اپلیکیشن پاسینو با عنوان «رخ‌به‌رخ» با دستیابی به بیش از ۲۰۰ هزار نصب و تحقق تمامی اهداف از پیش تعیین‌شده، به پایان رسید.

بر اساس آمار ارائه‌شده توسط اداره توسعه محصول و نوآوری معاونت کسب و کار، این کمپین که با هدف گسترش آگاهی عمومی نسبت به اپلیکیشن پاسینو و افزایش استفاده از خدمات آن برگزار شد، توانست شاخص‌های کلیدی عملکرد را به‌طور چشم‌گیری بهبود بخشد.

در این طرح، کاربران با معرفی اپلیکیشن به دوستان خود و دعوت به نصب آن، پاداش نقدی دریافت می‌نمودند؛ به‌گونه‌ای که در صورت وارد کردن کد معرف، کیف پول هر دو کاربر (دعوت‌کننده و دعوت‌شونده) به‌طور مساوی شارژ می‌شد.

از جمله نتایج برجسته کمپین می‌توان به رشد بیش از ۹۰ درصدی تعداد کاربران جدید و افزایش ۸۵ درصدی میانگین استفاده از خدمات اپلیکیشن و تعداد تراکنش‌های موفق اشاره کرد. همچنین، داده‌های آماری ماه‌های اسفند و فروردین نشان می‌دهد که این کمپین منجر به ثبت میانگین ۵۰ هزار کاربر فعال ماهانه شده‌است. پرکاربردترین خدمات در این بازه زمانی شامل خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبض، نیکوکاری و استفاده از کیف پول بوده‌اند.

گفتنی است هم‌اکنون کمپین «پشتیبانان پاسینو» با هدف ترویج و فعال‌سازی منوی پذیرندگان اپلیکیشن همچنان در حال اجرا است.

اپلیکیشن پاسینو در دو نسخه اندروید (از طریق بازار و مایکت) و نسخه تحت وب (PWA) از طریق وب‌سایت رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و سایت پاسینو به نشانی https://pasinno.com در دسترس کاربران قرار دارد.

/روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.