حفاظت از رمز کارت بانک ملی با اپلیکیشن «60»

در حالی که سوء استفاده های اینترنتی از حساب های بانکی به یک معضل جدی تبدیل شده، بانک ملی ایران طی یک اقدام خلاقانه برای همیشه این مشکل را حل کرده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، رمز یک بار مصرف ملی کارت که با نصب اپلیکیشن «60» فعال می شود، مشتری را از حفظ محرمانگی رمز کارت و ‌افزایش ضریب امنیت آن به طور کامل مطمئن می کند.

 

با این خدمت می توان در هر لحظه رمز جدید برای کارت دریافت کرد. این امکان برای رمز اول و دوم کارت فراهم است.

 

رمز، مهمترین مشخصه کارت بانکی است، به طوری که نمی توان بدون وجود آن هیچ تراکنشی انجام داد، در نتیجه به صورت سنتی به دارندگان کارت های بانکی توصیه می شود رمز اول و دوم را در دوره های زمانی متناوب تغییر دهند، اما استفاده کنندگان از اپلیکیشن «60» از این تغییرات بی نیاز می شوند.

رمزی که توسط اپلیکیشن «60» تولید می شود، تنها 60 ثانیه اعتبار دارد و پس از آن مصرفی نخواهد داشت، بنابراین خطر لو رفتن رمزو سوء استفاده از کارت، هرگز دارنده کارت را تهدید نخواهد کرد.

 

ﺧﻮدﭘﺮدازﻫﺎی ﻣﺸﮑﻮک و نصب شده در ﻧﻘﺎط ﻧﺎ اﻣﻦ، پایانه های فروش (POS) ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده در ﻓﺮوﺷﮕﺎه های ﮐﻢ اﻋﺘﺒﺎر، ﭘﺎﯾﺎﻧﻪ ﻫﺎی ﻓﺮوش ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﯽ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده در ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎی ﻓﺎﻗﺪ ﻣﮑﺎن ﻣﺸﺨﺺ و ﺧﺮﯾﺪﻫﺎی اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ در ﺳﺎیت های ﻧﺎﺷﻨﺎس، برای استفاده کنندگان از این اپلیکیشن دیگر نا امن نخواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.