عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده مشتریان از خدمات دستگاه‌های VTM / پرسشنامه

پرسشنامه پیش‌رو به منظور بررسی و تکمیل پژوهشی کاربردی در زمینه بانکداری دیجیتال تهیه شده و مربوط به پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد با موضوع «ارائه راهکارهای ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات دستگاه‌های VTM بانک‌ها در ایران» است.

عصر بانک؛کلمه VTM مخفف عبارت Video Teller Machine است و به یک سرویس بانکی جدید، نوآورانه و همیشه در دسترس اشاره دارد؛ درواقع دستگاه VTM نسل نوین دستگاه‌های خودپرداز بانکی است که از طریق آن‌ها بیش از 95 درصد خدمات شعبه حقیقی یک بانک قابل‌ارائه خواهد بود و از این طریق دریافت خدمات بانکی حتی در ایام تعطیل و 24 ساعت شبانه‌روز ممکن خواهد شد.

 

این دستگاه‌ها هم‌اکنون در ایران، در کیوسک‌های شهرنت بانک شهر و همین‌طور توسط بانک‌هایی نظیر ملی، آینده، انصار، حکمت ایرانیان و … در معابر و میدان‌های اصلی شهرهای بزرگ و سایر اماکن عمومی نظیر فرودگاه‌ها راه‌اندازی شده و در حال ارائه‌ی سرویس هستند.

 

به‌منظور ارائه راهکارهای ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات دستگاه‌های VTM بانک‌ها در ایران، پژوهشی توسط یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات در حال انجام است که به تفهیم عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از خدمات این دستگاه‌ها در ایران و همین‌طور اولویت‌بندی آن‌ها می‌پردازد.

 

برای تکمیل پژوهش نیاز است که سؤالات مطرح شده در پرسشنامه این پژوهش با دقت مطالعه و سپس پاسخ داده شوند. این پاسخ‌ها، محرمانه باقی خواهند ماند. همکاری و دقت شما در تکمیل پرسشنامه، در راستای نیل به اهداف پژوهش کمک شایانی می‌کند.

 

همچنین نتایج حاصل از این پژوهش پس از تکمیل آن، در قالب مقاله منتشر خواهد شد.

 

برای پاسخگویی به پرسشنامه «ارائه راهکارهای ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات دستگاه‌های VTM بانک‌ها در ایران»، اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.