پاسخ سوزناک وحید امیری به انشای پسر یزدی که در گرجستان غرق شد +عکس

غرق شدن نوجوانان فوتبالیست یزدی در گرجستان و نامه‌ای که یکی از آنها برای وحید امیری نوشته بود واکنش این بازیکن فوتبال را به همراه داشت.

عصر بانک؛ نونهالی که همراه با آکادمی فوتبالی در یزد به اردویی تفریحی در گرجستان رفته بود، در کنار یکی دیگر از دوستان خود طی حادثه‌ای در دریاچه غرق شد و جانش را از دست داد. یکی از آنها انشایی به یادماندنی و البته تلخ برای وحید امیری نوشته بود.

 

به همین منظور وحید امیری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 

گفتنی است؛ برنامه 90 این هفته گزارشی درباره چنین حادثه فجیعی تهیه کرده بود و طی این گزارش انشای زیر که نوشته یکی از نونهالان از دست رفته است توسط مادر او خوانده شد. انشایی که حالا تنها یادگار فرزند عاشق فوتبال شان است.

 

وحید امیری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

"l. خیلی تلخ است خواندنِ نوشته‌ی کسی که دیگر بین ما نیست، آن هم برای خانواده‌ی داغدارش و تلخ‌تر اینکه موضوع آن نوشته هم، انشاء درباره انتخابِ شغلِ آینده باشد.

 

حالتِ عجیبی پیدا کردم وقتی که نامم را در لابلای سطر‌های این انشاء ساده و کودکانه و پر از امیدِ به آینده دیدم، چون او دیگر بین ما نیست تا از دیدن فوتبال لذت ببرد و به امیدِ هیجان و جذابیتِ این رشته ورزشی، تلاش کند.حادثه بسیار تلخی بود، آرزو میکنم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. خواستم بدینوسیله مراتب همدردی خود را با پدر و مادرِ این عزیزِ از دست رفته اعلام کنم.امیدوارم بتوانم در اولین فرصت برای عرض تسلیت و تسلای دل خانواده داغدار این دو نوجوان، در کنارِ آن‌ها حاضر شوم."

 

پاسخ سوزناک امیری به انشای پسرک فوتبالیست یزدی که در گرجستان غرق شد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.