در کمپین «ازکیوام» با محوریت خرید اعتباری تا ۲۰۰ میلیون جایزه ببر!
به همین منظور کمپین جدید «ازکیوام» با هدف معرفی و تقویت آگاهی کاربران نسبت به سرویس خرید اعتباری (BNPL) از ۸ آذر تا ۳۰ آذر اجرا میشود.
عصربانک در این گزارش به بررسی کمپین جدید «ازکیوام» پرداخته است.
سرویس BNPL به کاربران امکان میدهد کالاهای موردنیاز خود را هماکنون خریداری کنند و هزینه آن را بعداً بهصورت تکقسطه یا چهارقسطه پرداخت کنند.
بر اساس پیگیری عصربانک از روابط عمومی ازکی وام، در این کمپین از ترکیب رسانهای گستردهای شامل تبلیغات محیطی (بیلبورد و مترو)، تبلیغات ویدیویی در VODها، تبلیغات در فضای وب، همکاری با اینفلوئنسرها در اینستاگرام و تلگرام استفاده شده است.
در این طرح، به متقاضیان بر اساس سابقه و رفتار مالی، اعتبار اختصاص داده میشود و کاربران میتوانند از کالاهای سوپرمارکتی گرفته تا کیف، کفش، عطر و ادکلن و دیگر دستههای محصولات را همین حالا خریداری کرده و پرداخت آن را بعداً به صورت تک قسط یا در ۴ قسط انجام دهند.

جایزه تشویقی برای خریداران
همچنین روابط عمومی ازکی وام به عصربانک گفت: برای افزایش مشارکت کاربران، «ازکیوام» به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه لندتک، جایزهای ویژه در نظر گرفته و به ۵ نفر از خریداران اعتباری، مبلغی ۱۰۰ برابر خرید اعتباریشان بهصورت نقدی پرداخت میشود.
گفتنی است سقف این جایزه برای هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.