نخستین دستگاه خودبانک (VTM) بانک آینده، در کیش راه‌اندازی شد

نخستین دستگاه خودبانک (VTM) بانک آینده، همزمان با آغاز جشنواره تابستانی کیش در فرودگاه بینالمللی جزیره کیش راه‌اندازی شد.

عصر بانک؛بانک آینده، دستگاه خودبانک (VTM) را با هدف گسترش شعب الکترونیکی و در راستای شتاب‌دهی به روند توسعه و پیشرفت در نظام بانکداری الکترونیکی و ارتقای رضایتمندی مشتریان، راه‌اندازی کرده است.

 

دستگاه VTM که مخفف Virtual Teller Machine است، نسل جدید و پیشرفته‌ دستگاه‌های خودپرداز است که علاوه بر  ارائه تمام  خدمات خودپرداز  به مشتریان، از  قابلیت انجام بخش عمدهای از  خدمات بانکی شعب و  باجههای فیزیکی مانند: افتتاح انواع حساب‌های بانکی، درخواست صدور و دریافت سپرده و صدور دسته چک به صورت الکترونیکی، برخوردار است.

در این سیستم، مشتری با قرار گرفتن در مقابل دستگاه، میتواند؛ با متصدی بانکی، به صورت صوتی و تصویری (ویدئو کنفرانس)، ارتباط برقرار کرده، از او مشاوره و راهنمایی گرفته و تمام عملیات بانکی خود را با دستگاه مذکور به انجام برساند.

احراز هویت، ارائه و تحویل مدارک شناسایی مورد نیاز، ثبت اثر انگشت و امضای مشتری برای انجام هر گونه عملیات بانکی، از قابلیت‌های ویژه دستگاه وی تی ام است.

در سیستم VTM؛ مشتری، میتواند؛ علاوه بر انجام اقداماتی، نظیر: درخواست رمز اینترنت بانک و تلفن بانک، انتقال وجه داخلی‌(از سپرده)، انتقال وجه بین بانکی‌(ساتنا و پایا)، اینترنت بانک، صدور کارت نقدی، از امکان درخواست‌های صدور و خرید کارت هدیه با مبلغ و طرحهای دلخواه، صورتحساب سپرده، گواهی تمکن مالی و واگذاری چک، بهره‌مند شود.

ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی به مشتریان از طریق ویدئو کنفرانس، درخواست صدور دسته چک، درخواست صدور مجدد دسته چک، پرداخت اقساط تسهیلات، اعلام مانده حساب، صورتحساب کارت، دریافت و پرداخت وجه نقد، از دیگر مزیت‌های سیستم VTM است.

نصب زیرساخت‌های لازم و راه‌اندازی نخستین دستگاه  VTM بانک آینده، به مناسبت آغاز جشنواره تابستانی کیش و برای تسهیل امور بانکی مسافران و گردشگران کیش و مشتریان بانک آینده در فرودگاه بین‌المللی کیش، در استان هرمزگان صورت گرفته است.

گفتنی است؛ «جشنواره تابستانی کیش» از روز جمعه هشتم تیرماه 1397 آغاز شده و تا پانزدهم شهریورماه (به مدت 70 روز) ادامه دارد و بانک آینده با شعار حمایت از «گردشگری داخلی»، به‌عنوان یک کالای ایرانی، از حامیان اصلی این رویداد تابستانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.