تأثیر فناوری بر آینده شعبه بانکی

امروزه بانک‌ها به این می‌اندیشند که به‌عنوان یک برند چه جایگاهی دارند و بهترین رویه‌های بانکداری خُرد را در بانکداری به کار می‌بندند.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ رشد بانکداری موبایلی و بانکداری آنلاین موجب شده مدیران عملیات‌های بانکی خُرد در مورد نقش شعب سنتی تجدیدنظر کنند. در ادامه خلاصه‌ای از مصاحبه با مدیر راه‌حل‌های مالی و نوآوری سامسونگ آمریکا در مورد آینده شعبه آمده است.

 

پیشبرد نوآوری

 

آینده شعبه بانک انعکاس سه جریان اصلی است که در عرصه بانکداری خُرد آغاز شده است:

 

– تجهیز کارمندان به فناوری جدید

– برقراری ارتباط با مشتریان به کمک شخصی‌سازی خدمات

– به‌کارگیری سریع نوآوری‌های تازه

 

نقش فناوری پوشیدنی

 

«فناوری‌های پوشیدنی راهی برای برقراری ارتباط میان کارمندان است. زمانی که کارمندی، تجربه کار بدون استفاده از دست را دارد، می‌تواند بر مشتری متمرکز شود.»

فراتر از شعبه

 

اگر روزی که مشتری به بانک می‌آید کارشناسی آنجا نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟

 

ارتباط ویدیویی این اطمینان را می‌دهد که پیوندها در هر زمان و مکانی که مشتری بدان نیاز داشته باشد مقدور باشد. این راه‌حل ایمن است و به بانکداران این امکان را می‌دهد اسناد مورد نیاز را به سهولت و به‌صورت دیجیتال با مشتریان به اشتراک بگذارند و با آنها همکاری کنند.

به گزارش عصربانک، هرچه بیشتر وارد آینده دیجیتال می‌شویم، شاهد آن هستیم که یکپارچگی کانالهای بانکداری خُرد تقریباً در همه بخش‌های شعبه بانک رخ می‌دهد و بانک‌ها به این می‌اندیشند که به‌عنوان یک برند چه جایگاهی دارند و بهترین رویه‌های بانکداری را در بانک به کار می‌بندند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.