پشتیبانی حرفه‌ای؛ نقطه عطف شرکت بازرگانی مبناکارت آریا

شرکت بازرگانی مبنا کارت به صورت تخصصی در زمینه ارائه تجهیزات بانکی و شعبه‌ای از آبان ماه سال 1393 شروع به فعالیت کرد و تاکنون موفق به فروش 8000 عدد دستگاه صدور آنی کارت بانکی در بانک های کشور شده است.

عصر بانک؛شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، با بیش از 10 سال فعالیت در حوزه های بانکی و ماشین‌های اداری تاکنون محصولات و خدمات ارزنده ای به شبکه بانکی ارائه کرده است. امسال برای هفتمین سال، مبناکارت آریا در نمایشگاه پرداخت خاورمیانه در کنار شرکای خارجی حضور داشت و مدیران بانکی از آخرین دستاوردهای این شرکت بازدید داشتند. به همین بهانه، گفت و گویی با مهرداد حیدر پور، مدیر عامل مبناکارت آریا درباره آخرین محصولات و برنامه‌های شرکت داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

 

شروع فعالیت بانکی مهرداد حیدرپور در شرکت فن‌آوران انیاک به عنوان عضو هئیت مدیره بوده و با ورود به این شرکت، زمینه عرضه کارت‌های بانکی و PSP گری را در شرکت فراهم کرد. او در سال 86  بعد از خروج از شرکت انیاک ، به همراه اعضای جدید هیئت مدیره، شرکت مبنا کارت را تأسیس نمود  و با سمت مدیرعاملی شرکت، فعالیت خود را آغاز کرد. در شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا  نیز با ارائه کارت‌های بانکی شروع و  سپس درزمینه PSP فعالیت کرده و در ادامه ، محصولات شرکت را با عرضه دستگاه‌های صدور آنی کارت‌بانکی ، دستگاه سورتر ، چک اسکنر و محصولات دیگر گسترش داد که برآیند این فعالیت منجر به همکاری با بانک‌های بزرگ کشور گردید.

 

حیدرپور در ابتدای این گفتگو درباره مبناکارت آریا گفت: شرکت بازرگانی مبنا کارت به صورت تخصصی در زمینه ارائه تجهیزات بانکی و شعبه‌ای از آبان ماه سال 1393 شروع به فعالیت کرد و تاکنون موفق به فروش 8000 عدد دستگاه صدور آنی کارت بانکی در بانک های کشور شدیم.

 

حیدر پور در ادامه گفت: در زمینه سورتر نمایندگی انحصای شرکت GRG را داریم و 2000 دستگاه سورتر را به شبکه بانکی ارائه دادیم. همچنین محصول پد امضا و دستگاه چک اسکن را به بانک‌ها ارائه دادیم که نزدیک به 3000 عدد از آن در طرح چکاوک بانک مرکزی به بانک‌ها فروخته شده است. در زمینه کارت های بانکی نیز نزدیک به 40 میلیون کارت به بانکهای کشور ارائه دادیم.

 

وی عنوان کرد: یکی دیگر از محصولات مبناکارت آریا، دستگاه چاپ دفترچه بانکی است.

محصول دیگر ما دستگاه خوددریافت اسکناس است که این محصول نیز محصول جدیدی از شرکت GRG است. پوز اندرویدی و دستگاه Cashless نیز از دیگر محصولات جدید قابل ارائه مبناکارت آریا است. امروزه با ارائه این محصولات متنوع اکثر بانک‌ها و موسسات مالی با مجموعه مبنا کارت همکاری دارند.

 

وی بیان کرد: نقطه عطف برنامه‌های مبناکارت آریا در سال 96، تشکیل واحد خدمات پس از فروش بود که در یک دپارتمان جدا و تخصصی، نزدیک به 1200 شهر را پشتیبانی می‌کند و دارای32 نمایندگی  و پشتیبانی زیر 3 ساعت برای کل کشور است. نقطه عطف و پیشرفت شرکت در پشتیبانی و سرمایه گذاری گسترده مبنا کارت در این زمینه است. اعتقاد ما بر این است که شرکت هایی می‌توانند در این عرصه موفق عمل کنند که دارای پشتیبانی موثری باشند.

 

مدیر عامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا گفت:یکی از زیر ساخت های قوی شرکت و خدمات پس از فروش ما، نرم افزار CRM پشتیبانی است که قابلیت گزارش‌گیری دارد. این نرم افزار از زمانی که یک مشکل اعلام می‌شود تا زمانی که پیگیری و انجام می‌شود، پشتیبانی را انجام می‌دهد.

 

وی در خصوص رغبت بانکها به استفاده از محصولات جدید بانکی نیز گفت: علاوه بر جنبه رقابتی بین بانک‌ها، این محصولات باعث شده‌اند تا خدمات دهی به مشتریان بهتر از قبل انجام شود. همچنین بانکها به سمتی کاهش شعب سنتی می‌روند. ولی با توجه به گسترش شعب 24 ساعته و تمام دیجیتال، شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا  با ارائه محصولات متنوع و مختلف، سعی در کسب رضایت مشتری و حفظ و گسترش بازار دارد. این مهم است که نیاز مشتریان چیست و با پیشرفت تکنولوژی رو به جلو حرکت کنیم.

 

حیدر پور درباره نوسانات ارزی چند ماه اخیر و مشکلات آن نیز گفت: در طی چند سال اخیر این  نوسانات آثار سوئی داشته ولی به هر صورت بحث تحریم موضوع جدیدی نیست و ما هم سعی می‌کنیم خودمان را با شرایط اقتصادی کشور تطبیق دهیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.