سرویس جدید آمازون بسته خریداری شده را داخل صندوق عقب خودرو می گذارد

جدیدترین سرویس ارسال کالا توسط آمازون به نام Amazon Key In-Car راه‌اندازی شد.

عصر بانک؛به گزارش خبرآنلاین، مأمور آمازون مجهز به فناوری کلید، به خودروی موردنظر نزدیک شده و از طریق اپلیکیشن روی موبایل، درب خودرو را بازکرده و سپس بسته خریداری‌شده را داخل صندوق‌عقب گذاشته و پس از بستن درب، می‌روند.

 

این سرویس برای 37 شهر در آمریکا تعریف‌شده و به‌زودی تعداد آن افزایش پیدا خواهد کرد.

 

سرویس مشابهی را آمازون در اکتبر گذشته برای خانه‌ها راه‌اندازی کرد و بدین ترتیب مأمور آمازون بسته را داخل خانه گذاشته و می‌رود.

 

گفتنی است این سرویس برای خودروهای GM و ولوو کار می‌کند.

 

سرویس دلیوری داخل خانه با استقبال زیادی روبرو شد و به گفته «پیتر لارسون» قائم‌مقام آمازون در بخش فناوری دلیوری، آن‌ها تصمیم گرفتند تا چنین سرویسی را برای خودروهای کاربران نیز تعریف کنند.

 

هدف آمازون ارسال بسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن است تا کاربران رغبت کنند تا خریدهای بیشتری را انجام دهند و دست به خرید از فروشگاه‌های رقیبِ آمازون نزنند.

 

آمازون ابزار مخصوص دلیوری را در محوطه آپارتمان‌ها و برخی فروشگاه‌ها راه‌اندازی کرده تا ارسال از طریق مینی پهپاد را برای مشتریان عضو Prime Now پوشش دهد.

 

فناوری کلید آمازون، کلید توسعه بزرگ‌ترین خرده‌فروش اینترنتی است که با افزودن سخت‌افزارهای جدید برای دلیوری همراه بوده و قرار است خانه‌های همیشه متصل را پشتیبانی کند تا موضوع سرقت بسته یا تخریب احتمالی بر اثر آب خوردگی و … را به حداقل برساند.

 

خودروهای مدل 2015 به بعد از نوع شورلت، بیوک، جی ام سی یا کادیلاک باید مجهز به اکانت OnStar بوده و یا دارندگان ولوو باید اکانت فعال Volvo On Call داشته باشند تا مأمور آمازون بتواند خودرو را از راه دور باز کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.