دوهفته دیگر تا نخستین قرعه کشی جشنواره بزرگ پذیرندگان ایران کیش

تنها دوهفته دیگر به نخستین قرعه کشی دومین جشنواره بزرگ پذیرندگان شرکت کارت اعتباری ایران کیش زمان باقی است .

عصر بانک؛مهدی احمدی رئیس باشگاه مشتریان ایران کیش با بیان اینکه در نخستین قرعه کشی جشنواره پذیرندگان ایران کیش ، 10 خودروی 206 به 10 پذیرنده استان های کشور تعلق می گیرد، پیرامون جشنواره پذیرندگان شرکت کارت اعتباری ایران کیش در سال 97 گفت: یک جایزه ویژه 400 میلیون تومانی به همراه 35 خودوری 206 در انتظار پذیرندگان این شرکت در تمام استان ها ی کشور است.

 

وی در اینباره اظهار کرد: قرار است در سه دوره قرعه کشی این جشنواره که به ترتیب در اردیبهشت، تیرماه و آبان ماه برگزار می شود، در قرعه کشی اول و دوم، برندگان 10 استان (در هر مرحله) و در قرعه کشی سوم برندگان 11 استان باقیمانده ، به همراه جایزه ویژه 400 میلیون تومانی مشخص شود.

 

احمدی گفت: با تغییراتی که در نوع قرعه کشی دومین جشنواره پذیرندگان انجام شده است، به صورت قطعی به پذیرندگان هر 31 استان کشور ، خودروی 206 تعلق می گیرد ، اما 4 خودرو نیز به صورت قرعه کشی که در سطح کل کشور انجام می پذیرد به پذیرندگان تعلق خواهد گرفت و طبیعتا برای این 4 خودرو شانس پذیرندگان استان های بزرگ بیشتر است.

 

وی خاطر نشان کرد برای شرکت در قرعه کشی خودروی 206 ، پذیرندگان باید حداقل 200 امتیاز و برای شرکت در قرعه کشی جایزه 400 میلیون تومانی 1000 امتیاز داشته باشند.

 

احمدی گفت: برای آنکه پذیرندگان با جشنواره در ارتباط باشند در مدت برگزاری جشنواره ، هر روز به یک پذیرنده که بروشورهای ارسالی جشنواره را دریافت و تراکنش شاخص 7788 انجام داده باشد، یک جایزه 206 هزار تومانی اهدا می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.