دنیای اپلیکیشن پرداخت ایوا چه قابلیت‌هایی دارد؟

اپلیکیشن ایوا یک اپلیکیشن امن و جامع متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مجموعه بانک ملی ایران است.

عصر بانک؛با ایوا خدمات متنوع پرداخت نظیر خرید شارژ، خرید اینترنت، پرداخت قبض‌های شهری، کارت به کارت، استعلام و پرداخت خلافی خودرو و نیز خدمات ویژه‌ای مانند پرداخت عوارض خروج از کشور و قبض‌های دولتی و اخیرا، دریافت موجودی کارت‌های شتابی در اختیار کاربران قرار دارد.

 

ساده ترین راه انتقال وجه

کاربران این اپلیکیشن می توانند در امنیت کامل انتقال وجه شتابی ( کارت به کارت) انجام دهند. این امکان از مبدا اکثر بانکها به تمامی بانک‌های کشور فراهم شده است.

با ایوا شما میتوانید از مبدأ بانک‌های مهمی چون ملی، کشاورزی، تجارت، سامان، شهر، دی، پست بانک ، مهراقتصاد، ایران زمین، انصار، صنعت و معدن ،سرمایه، آینده، پاسارگاد، پارسیان، حکمت ایرانیان و ملت کارت به کارت کنید.

پرداخت عوارض خروج از کشور

کاربران این اپلیکیشن برای خروج از کشور و پرداخت عوارض آن، در لحظه و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک ملی و تهیه فیش می توانند تنها با ارائه پاسپورت در مرزها از کشور خارج شوند.

با توجه به اینکه سرویس عوارض خروج شرکت پرداخت الکترونیک سداد با سیستم های پلیس گذرنامه در ارتباط است، با پرداخت عوارض از طریق اپلیکیشن ایوا ظرف ٣٠ دقیقه امکان خروج از مرزهای کشور فراهم است.

در لحظه از موجودی حساب‌های خود مطلع شوید

جدیدترین خدمت اپلیکیشن ایوا، دریافت موجودی است. از این طریق امکان دریافت موجودی از تمام کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب در اپلیکیشن پرداخت ایوا فراهم شده است.

استعلام رایگان و پرداخت خلافی خودرو

اپلیکیشن پرداخت ایوا راهی سریع و مطمئن برای استعلام رایگان و پرداخت خلافی خودرو فراهم کرده است. این اپلیکیشن همچنین به کاربر امکان انتخاب جرایم را برای پرداخت می‌دهد.

گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید و iOS می توانند از تمام خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند. برای دانلود ایوا تنها کافی است عدد ١ را به ٢٠٠٠٤٤٤ پیامک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.