تاکید مدیرعامل بانک اقتصادنوین بر طراحی خدمات و راه‌حل‌های بانکی متناسب با نیاز مشتریان بانکداری شرکتی

مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن تاکید بر نقش موثر مدیران حساب در ارایه خدمات به مشتریان بانکداری شرکتی این بانک گفت: در فضای کنونی لازم است مدیران حساب علاوه بر تقویت توانایی تحلیل وضعیت مشتریان تحت پوشش، نسبت به طراحی روابط برد - برد با مشتریان اقدام کنند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری در جمع روسا و کارکنان دفاتر بانکداری شرکتی میرداماد، گلشهر و نفت شناخت مشتری را لازمه ایجاد چنین روابطی توصیف کرد و گفت: برای شناخت دقیق مشتری بهترین روش طبقه‌بندی آنها در گروه‌های مشخص است؛ چرا که در چنین وضعیتی می‌توان نسبت به ویژه‌سازی و معرفی خدمات بر اساس نیاز مشتریان هر گروه اقدام کرد.

وی اظهار داشت: رضایت مشتری اصل خلل ناپذیر بانک اقتصادنوین در ارایه خدمات است که این مهم شامل مشتریان بانکداری شرکتی نیز می‌گردد، در این راه لازم است دفاتر بانکداری شرکتی با افزایش سرعت و تسهیل شرایط ارایه خدمات به مشتریان زمینه افزایش رضایت‌مندی مشتریان شرکتی را بیش از پیش فراهم کنند.

بلگوری خاطر نشان کرد: خوشبختانه پرتفوی بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین نشان دهنده اقبال مشتریان به این خدمات است، که البته این موضوع سطح انتظارات از دفاتر بانکداری شرکتی را افزایش داده است.

وی ویژگی اصلی بانکداری شرکتی را سفارشی سازی محصولات و خدمات بانک متناسب با نیاز مشتریان شرکتی دانست و گفت: مشتریان بانکداری شرکتی با توجه به ساختار و نوع فعالیت‌شان هر کدام به فراخور نیازشان به خدمتی خاص نیاز دارند؛ در چنین شرایط نباید برای این مشتریان الگوی ثابتی از خدمات و محصولات تعریف شود.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه به لزوم نهادینه شدن رویکرد جامع نگری در تمامی ارکان بانک اشاره کرد و گفت: بر اساس سند چشم‌انداز دستیابی به سودآوری پایدار هدف اصلی بانک است که لازمه تحقق این هدف پیاده‌سازی تفکر سیستمی و پرهیز از بخشی‌نگری است.

وی با اشاره به اینکه در فرصت باقیمانده تا پایان سال 96 جذب منابع پایدار و ارایه خدمات کارمزدی برای مشتریان باید مورد توجه گیرد گفت: لازمه پیشبرد اهداف در همه بخش‌ها پیگیری و ممارست واحد مربوطه است که این مهم باید به فرهنگ حاکم بر بانک در همه بخش‌ها تبدیل شود.

در این دیدار سید حسین وهابی مدیر بازاریابی و امور دفاتر بانکداری شرکتی نیز طی گزارشی روند شکل‌گیری، ارایه خدمات و توسعه دفاتر بانکداری شرکتی و فرآیند ارایه خدمات به شرکت‌های بزرگ و بورسی که از خدمات بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین استفاده می‌کنند را ارایه کرد.

در این مراسم که معاونین مالی و پشتیبانی، فناوری اطلاعات، برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی، نیز حضور داشتند، فاطمه کلانتری رئیس دفتر بانکداری شرکتی گلشهر، سید رضا موسوی رییس دفتر بانکداری شرکتی میرداماد و محمد شهنازی رئیس دفتر بانکداری شرکتی نفت گزارشی از آخرین وضعیت دفاتر تحت پوشش خود را ارایه کردند.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل بانک اقتصادنوین با همکاران و مدیران حساب این دفاتر دیدار و از نزدیک در خصوص مسایل مختلف بانکی و مشتریان با ایشان گفت‌وگو کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.