آغاز فین استارز 2018 از هفته آینده

مدیرعامل فرابورس ایران می گوید رویداد فین استارز 2018 از هفته آینده آغاز و برگزیدگان آن در آخرین روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه معرفی می شود.

عصر بانک؛امیر هامونی درباره فین استارز 2018 و برنامه‌های فرابورس به ایسنا، گفت: ما احتمالا در هفته آینده افتتاحیه فین استارز را خواهیم داشت و در عین حال فرآیند و رویداد دو سه ماهه فین استارز را شروع خواهیم کرد.

 

وی افزود: همه استارت‌آپ‌ها در حوزه فین تک می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام کنند. این استارتاپ‌ها در سه ماه آینده داوری می‌شوند و در روز اختتامیه که آخرین روز نمایشگاه بانک، بورس و بیمه است، برندگان فین استارز معرفی خواهند شد.

 

مدیرعامل فرابورس تاکید کرد: در آن اختتامیه از فعالان فین استارز در دوره‌های قبل یعنی فین استارز 2016 تا فین استارز 2017 تقدیر به عمل خواهیم آورد و از زبان خودشان خواهیم شنید که اینها چه کسانی بودند. این می‌تواند به توسعه و فرهنگ‌سازی این بخش کمک کند.

 

هامونی در پاسخ به این‌که آیا این استارت‌آپ‌ها میان مردم شناخته شده هستند، گفت: چون "فین تک" کار تخصصی است؛  بانک‌ها، بیمه‌ها و بورس و نهادهای مالی آنها را باید بشناسند. این ها مثل استارت‌آپ‌های حوزه حمل و نقل نیستند که تمام مردم آنها را بشناسند. اینها معمولا B TO B هستند و شرکت‌های فعال در بازارهای مالی فین تک‌ها را می‌شناسند.

 

فین استارز، یک رویداد استارتاپی مالی است. در این رویداد صاحبان استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذار و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه مجالی برای شبکه‌سازی، دیالوگ سازنده‌، معرفی ایده‌ها و فرصت‌آفرینی در فضایی تعاملی پیدا می‌کنند. 

 

مسابقه فین استارز فرصتی برای فرصت سازی است. در این مسابقه فرصتی فراهم می آید تا با صاحبان ایده ها با هم به رقابت بپردازید. این رقابت تعامل هدف‌مند و سازنده با شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان حوزه سرمایه‌گذاری را فراهم می کند. همچنین موجب یادگیری، شناسایی و بررسی چالش‌ها و روندهای مطرح در این صنعت نوظهور و اثرگذار در اقتصاد جهانی می شود.

 

مواردی مانند شناسایی و معرفی نوآوری‌های برتر در حوزه تکنولوژی‌های مالی، جذب سرمایه و تعامل موثر و کارآمد صاحبان ایده‌های برتر و کارآمد با سرمایه گذاران، ارائه مشاوره به شرکت‌های نوپا، صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان، معرفی نیازهای صنعت مالی کشور و ایجاد فضای رقابتی بین استارتاپ ها و نهادهای متولی در حوزه مالی کشور و ترویج و فرهنگ سازی برای  معرفی ظرفیت های بازار سرمایه های بابت تامین مالی از اهداف این رویداد معرفی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.