تجمیع وظایف کسب و کار اصناف و پرداخت الکترونیک در یک دستگاه

مهندس پورسرپرست گفت: تا به امروز حدود 150 هزار پایانه فروشگاهی در بازار ایران فروخته‌ایم و اخیراً یک دستگاه POS کاملاً تماسی (Full Touch) اندرویدی به نام KS8223 تحت عنوان Tablet POSرا به بازار معرفی کرده‌ایم

عصر بانک؛شرکت رهیاب رایان فردا در سال 86 تأسیس شده و در حوزه تولید نرم‌افزار و ارائه سخت‌افزار فعالیت می‌کند. نرم‌افزارهای این شرکت در چند لایه طراحی می‌شوند که از آن جمله می‌توان به نرم‌افزارهای پایانه فروشگاهی و سوئیچ پذیرندگی اشاره کرد.  اتصال پایانه های فروشگاهی SZZT به سوییچ‌PSP ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت است. در حوزه ارائه سخت افزارهای صنعت پرداخت بانکی  نیز رهیاب رایان فردا به عنوان نماینده انحصاری فروش و پشتیبانی پایانه‌های فروشگاهی SZZT چین در ایران شناخته می‌شود. پایانه‌های فروشگاهی SZZT ازنظر تعداد فروش POS در جهان، رتبه پنجم و در آسیا، رتبه سوم را دارد.

 

پورسرپرست مدیر بازاریابی و فروش شرکت رهیاب رایان فردا  در هفتمین همایش نظام‌های پرداخت گفت: علت حضور ما در این نمایشگاه، معرفی پایانه فروشگاهی اندرویدی جدیدمان ( Tablet POS ) به صنعت فروشگاهی است. هدف دیگر این بوده که با مخاطبین اصلی POSهای اندرویدی مذاکره مستقیم داشته باشیم و با شرکت‌های فعال در حوزه تولید نرم‌افزارهای فروشگاهی بیشتر آشنا شویم و با همکاری متقابل ، آن‌ها معرف دستگاه ما و ما معرف نرم‌افزار آن‌ها باشیم.

 

پورسرپرست در ادامه گفت: تا امروز حدود 150 هزار پایانه فروشگاهی در بازار ایران فروخته‌ایم و اخیراً یک دستگاه POS کاملاً تماسی (Full Touch) اندرویدی به نام KS8223 تحت عنوان Tablet POSرا به بازار معرفی کرده‌ایم که از بُعد فنی، در سطح بالایی است و می‌توان نرم‌افزارهای سازمانی و فروشگاهی متنوعی را بر روی آن نصب کرد. این POS جدید به کسب و کارها کمک می‌کند تا به جای حمل چند مدل دستگاه مثلSignature pad ، Mobile ،Tablet ، Printer از یک دستگاه استفاده کنند.

 

به گفته مدیر بازاریابی و فروش شرکت رهیاب رایان فردا، این دستگاه دارای اندروید 1/5 و قابل ارتقا است و با CPU بالایی معادل Cortex A7 یک گیگابایت RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد که تا 32 گیگابایت هم از طریق کارت حافظه قابل افزایش است. این دستگاه مبتنی بر NFC است و برای پروژه‌هایی مثل شارژ کارت شهروندی مناسب است.این دستگاه تاییدیه EMV  سطح1 و 2، تاییدیه ISO و PCI4 را نیز داراست و GPS و باطری 5000 میلی آمپر از دیگرقابلیت‌های این دستگاه می باشد.

 

پورسرپرست درباره رعایت الزامات شاپرک در دستگاه Tablet POS رهیاب رایان نیز گفت: ما تاییدیه شاپرک را از طریق فن اوا کارت و مبناکارت آریا درخصوص این دستگاه جدید، اخیراً دریافت کرده‌ایم  و درحال اتصال این دستگاه به سوئیچ شرکت‌های PSP می باشیم.همچنین به‌منظور پرداخت‌های درون برنامه‌ای و استفاده از قابلیت‌های دیگر این دستگاه، اقدام به تولید نرم افزار CP-SDK نموده‌ایم که در آینده از این نرم افزار بیشتر خواهید شنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.