فروشگاه هوشمند به صنعت psp آمد

هاشمی گفت: فروشگاه هوشمند به عنوان جدیدترین محصول شرکت به پرداخت ملت در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به علاقمندان معرفی می شود .

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، سید حاتم هاشمی معاونت پایگاه داده های این شرکت از فروشگاه هوشمند به عنوان جدیدترین محصول شرکت به پرداخت ملت نام برد و افزود: ظرفیت و کاربردهای این پلتفرم نوآورانه در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک ونظام های پرداخت معرفی خواهد شد و توسط بازدیدکنندگان به صورت آزمایشی مورد استفاده  قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: ایده فروشگاه هوشمند جهت حذف صف فروشگاه پشت صندوق پرداخت، شکل گرفت و موجب تولید برنامه آن شد.به همین منظورمدیران شرکت به پرداخت ملت تلاش کردند با تولید محصولی جدید، صف را از فروشگاه ها حذف کرده تاخریداران و مشتریان بعد از انتخاب کالای مورد نظر بتواند بدون انتظار در صف صندوق پرداخت،مبلغ خریدشان محاسبه شده و آن را از طریق تلفن همراه خود پرداخت کنند.

هاشمی با تاکید بر چگونگی عملکرد این فروشگاه هوشمند گفت: در این فروشگاه خریدار هنگام ورود به فروشگاه، برنامه سکه را اجرا کرده و با نزدیک کردن تلفن همراه خود به استند ورودی،حضور خود را اعلام می کند.

وی ادامه داد: مشتری پس از ورود به فروشگاه خریدهای خود را انجام داده و در انتها سبد خرید را بر روی میز خروجی می گذارد به طوری که فهرست و مبلغ خرید به صورت هوشمند بر روی نمایشگر ظاهر می شود و پس از بررسی و صحت آن، مشتری با قرار دادن تلفن همراه خود بر روی NFC کنار نمایشگر، پرداخت  خود را انجام داده و می تواند فروشگاه را ترک کند.

معاونت پایگاه داده های شرکت به پرداخت ملت با مد نظر قرار دادن مرحله پرداخت آنلاین از طریق این پلتفرم یادآور شد: مبلغ خرید از کیف پول (به صورت پیش فرض) برداشت خواهد شد.

وی به رفع برخی مشکلات پیش بینی شده در مسیر خرید توسط مشتری اشاره کرد و گفت: اگرکیف پول خریدار فعال نباشد؛اعتبارکافی نداشت ویاتلفن همراه خریدار فاقد قابلیتNFCبود؛مشتری می تواند با اسکن QRکه در نمایشگر، اعلام می شود؛ خرید خود ازطریق یکی ازکارت های بانکی عضو شتاب انجام دهد.

هاشمی امنیت پرداخت را یکی دیگر از امتیازات فروشگاه هوشمند دانست و اعلام کرد: مدیریت پرداخت الکترونیک این پتلفرم به صورت درون سازمانی بوده که علاوه بر کاهش هزینه زمان در خرید، یک امتیاز و نقطه قوت دیگر این محصولبه شمار می رود.

معاونت پایگاه داده های شرکت به پرداخت ملت با مد نظر قراردادن قابل عرضه بودن این محصول بر روی دیگر اپلیکیشن ها گفت: این قابلیت وجود خواهد داشت که بتوان با هر برنامه پرداختی دیگر، خرید را از فروشگاه هوشمند انجام داد.

معاونت پایگاه داده های شرکت به پرداخت ملت با اشاره به کاهش هزینه زمان در خرید گفت:مهاجرت فروشگاه ها به فروشگاه هوشمند، زمان خرید را تا5 دقیقه کاهش خواهد داد و این میزان در ایامی همچون حراج های فروشگاهی، شب عید و…. افزایش خواهد یافت.

وی در پایان تاکید کرد: بیشترین دغدغه این طرح،قیمت بالای برچسب ها بوده که امیدواریم با پیشرفت تکنولوژی، تولید داخلی آن به قیمت قابل قبولی رسیده و تمام فروشگاه ها بتوانند از این خدمت بهره مند شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.