کسب و کارهایی که از ارزهای رمزگذاری شده استفاده می‌کنند

بسیاری از کسب و کارهای خُرد هنوز نمی‌خواهند بیت کوین را قبول کنند، اما این بدان معنی نیست که بخواهند دنیای ارزهای رمزگذاری شده را کنار بگذارند.

عصر بانک؛بسیاری از کسب و کارهای خُرد هنوز نمی‌خواهند بیت کوین را قبول کنند، اما این بدان معنی نیست که بخواهند دنیای ارزهای رمزگذاری شده را کنار بگذارند.

 

بعضی از این کسب و کارهای خُرد از ارزهای دیگر استفاده می‌کنند ، تا از مدیریت ارز دیجیتالی خود لذت کافی‌ را ببرند. بعضی دیگر به دنبال راه‌هایی برای تبدیل بیت کوین و جایگزین کردن آن به ارزهای دیگر برای تجارت آسان تر هستند.

 

دستورالعمل روسی برگرکینگ برای ارزهای رمزگذاری شده

بعضی از ارزهای مجازی برای کاربردهایی مشخص تخصصی تر عمل می‌کنند و برگرکینگ در همین راستا آنها را برای رستوران خود در روسیه بکار گرفته است.

 

 

ارز محلی آمازون برای فروش دیجیتال

ارز مجازی آمازون به نام آمازون کوین اواسط سال 2014 طراحی و صرفاً برای یکسری پرداخت‌های دیجیتالی از طریق اپلیکیشن راه‌اندازی شده است.

این ارز مجازی، که بیشتر شبیه به یک کارت هدیه مجازی است را می‌توان برای خرید بازی، اپلیکیشن و محصولات درون برنامه‌ای بر روی فروشگاه مجازی اپلیکیشن آمازون استفاده کرد.

تلاش ناکام فیس بوک برای متحد کردن پرداخت‌های جهانی

اعتبارات فیس بوک در ابتدا راهی بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌توانستند با آن پیکسل آرت خریداری کنند؛ همچون کیک‌های تولد مجازی که کاربران می‌توانستند در صفحات فیس بوکی دوستانشان پست کنند. اما در سال 2010 این شرکت قصد داشت از این اعتبار به عنوان یک ارز واحد جهانی برای بازیهای انلاین خود استفاده کند.

 

یک برنامه دندان پزشکی دیجیتال

یک استارتاپ هلندی به نام دنتاکوین در حال راه اندازی یک سیستم مبتنی بر زنجیره بلوکی برای بیماران است که آنها را قادر می‌سازد هزینه‌های دندان پزشکی خود را با اتریوم بپردازند و از گارانتی مادام‌العمر سلامت دندان بهره‌مند شوند.

 

چای چه ربطی به زنجیره بلوکی دارد؟

اشاره مکرر به بیت کوین و زنجیره بلوکی اخیرا بر بازار تاثیر چشمگیری گذاشته است. اخیراً یک شرکت با نام آیس تی لانگ آیلند بعد از تغییر برندش به اسم زنجیره بلوکی لانگ شاهد افزایش سه برابری سود خود در زمینه کسب و کارش شد.

 

ارز رمزنگاری شده طراحی شده برای کسب و کارهای مختلف

در حالی که نوسانات بازار بیت کوین تیتر خبرگزاریها را از آن خود کرده است، افرادی در صنعت ارز رمزنگاری شده فعالیت می‌کنند که قصد دارند بازار را به همان هدف اولیه یعنی تمرکززدایی در پرداخت هدایت کنند. استارتاپی به نام متال سعی در میسر کردن این مهم با ارائه مقادیر مشخصی ارز رمزنگاری شده دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.