شرایط فروش ارز مسافرتی با نرخ بازار آزاد در بانک سامان اعلام شد

بانک سامان با دریافت مجوزهای لازم از بانک مرکزی، فروش ارز مسافرتی با نرخ بازار آزاد را ازطریق شعب منتخب بانک آغاز کرد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، مدیریت بین‌الملل اعلام کرد: فروش ارز مسافرتی شامل گردشگری و زیارتی به نرخ بازار آزاد تا سقف یک‌هزار یورو یا دلار آمریکا به هر متقاضی در شعب جام جم، اقدسیه و فرودگاه امام خمینی(ره) و تا سقف 5 هزار یورو یا دلار آمریکا یا 10هزار درهم امارات در باجه CIP فرودگاه امام خمینی (ره) امکان‌پذیر است.

 

بر اساس این گزارش، باجه CIP و شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) به‌صورت 24ساعته این خدمت را ارایه خواهند کرد. واحد ارزی شعبه جام جم و شعبه اقدسیه نیز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 تا 15:30 فعال هستند.

این گزارش می‌افزاید: متقاضیان خرید ارز مسافرتی با نرخ بازار آزاد می‌توانند با همراه داشتن گذرنامه معتبر، بلیت کاغذی یا الکترونیکی مسافرت هوایی (یک‌سره یا دوسره)، ویزای کشور مقصد (در صورت لزوم) به یکی از شعب منتخب بانک سامان مراجعه کنند.

این گزارش حاکی است، ارز مسافرتی در همان شعبه و پس از دریافت معادل ریالی از مشتری تحویل می‌شود.

شایان ذکر است، خرید اسکناس ارزی با نرخ بازار آزاد از مشتریان (شامل اشخاص ایرانی و خارجی) و پس از احراز هویت از طریق کارت ملی یا گذرنامه توسط شعب فرودگاه امام خمینی و باجه CIP صورت می‌پذیرد.

خرید اسکناس تا سقف یک‌هزار یورو و دلار آمریکا و سه‌هزار درهم امارات از متقاضی در شعبه فرودگاه امام خمینی (24 ساعته) و تا سقف 5هزار یورو و دلار آمریکا و نیز 10هزار درهم امارات در باجه CIP به صورت 24 ساعته امکان‌پذیر است.

این گزارش می‌افزاید: ارایه خدمات برای خرید ارز مسافرتی، محدود به مشتریان بانک سامان نیست و تمام هموطنان می‌توانند از خدمات این بانک بهره‌مند شوند.

گفتنی است، هموطنان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.