اولین میلیاردرهای بیت کوین

پس از سقوط 20 درصدی آخر هفته گذشته،بیت کوین با جهش دیگری رکورد زد و درسکوی 11 هزار و 700 دلاری ایستاد.

عصر بانک؛به گزارش سی ان بی سی،آنطور که پایگاه اطلاعاتی کوین دسک گزارش داده، در معاملات امروز این پول نوظهور دیجیتالی، قیمت هر بیت کوین 11 هزار و 773.83 دلار اعلام شد که نسبت به روز قبل 8 درصد افزایش نشان می دهد.این رقم نسبت به روز پنج شنبه که رکورد 9 هزار و 21 دلاری بود،نزدیک به 30.5 درصد افزایش داشته است.

 

نوسان های قیمتی بیت کوین سریع است؛ این پول رمزگذاری شده روز چهارشنبه از 10 هزار دلار عبور کرد و تنها چندساعت بعد در میان حجم بالای معاملات به 11 هزار دلار رسید.

 

مایکل نووگراث مدیر سابق شرکت سرمایه گذاری فورترس از بیت کوین تحت عنوان «پول سریع» یاد کرده و پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند به راحتی تا پایان سال 2018 به 40 هزار دلار برسد.البته او در کنفرانس سرمایه گذاری کوین دسک گفته است که  این پول بزرگترین حباب در زندگی ماست.

 

تجارت بیت کوین در ژاپن هم اکنون 58 درصد از حجم معاملات را تشکیل می دهد،در حالی که در آمریکا ارزش معاملات بیت کوین 23 درصد است.

 

رشد سریع بیت کوین نشان می دهد که دوقلوها کامرون و تایلر وینکلووس، بنیانگذاران بورس اوراق بهادار دیجیتال جمینی، احتمالا اولین میلیاردرهای بیتکوین شناخته شوند.این دوقلوها در آوریل 2013 با هم 11 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کردند که با قیمت 11 هزار و 700 دلاری بیت کوین امروز، این دارایی اکنون بیش از یک میلیارد دلار ارزش رسیده است.

 

/خبرآنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.