تایید عملکرد بانک سینا با اکثریت آرای سهامداران

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا نوبت دوم راس ساعت 15 روز یکشنبه 5 آذرماه با حضور اکثریت قاطع سهامداران در محل هتل پارسیان انقلاب تهران برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سینا در این جلسه، مدیرعامل بانک طی سخنانی با تشریح اقدامات انجام شده در سال 95 گفت: بهبود فرایندها و تغییر در ترکیب سپرده ها به سمت سپرده های ارزان قیمت، از عمده فعالیت های این بانک بوده و با اجرای برنامه ها و سیاست های مناسب و معرفی محصولات توسعه ای جدید به ویژه در بخش خدمات غیرمشاع عملکرد مطلوبی را طی سال یاد شده داشته به طوری که تعهدات بابت اعتبارات اسنادی در سال 95 نسبت به سال 94 از رشد 2006 درصد و تعهدات بابت ضمانت نامه ها نیز از رشد 89 درصد برخوردار شده است. کارمزدهای دریافتی بانک نیز از رشد 17 درصدی برخوردار شده است.

 

مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: مانده سپرده های قرض الحسنه پس انداز این بانک که تا پایان سال 93 صفر بوده، با تمهیدات اندیشیده شده طی دو ساله اخیر رشد جهشی داشته و در پایان مهر 96 به بیش از 499 میلیارد رسیده که تاکنون تعداد 4746 نفر بالغ بر 498 میلیارد ریال از این تسهیلات بهره مند شده اند.

وی افزود: در سال 95 با توجه به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، این بانک نسبت به هدایت تسهیلات بازرگانی و خدمات به بخش های صنعت، معدن و کشاورزی اقدام نمود به طوری که در این حوزه رشد 34 درصدی مانده تسهیلات اعطایی را نسبت به سال مالی قبل از آن شاهد هستیم.

وی همچنین گسترش فعالیت های بین المللی را از دیگر اقدامات این بانک در سال مالی 95 اعلام کرد و گفت: به منظور احداث شعبه بانک در مونیخ آلمان و تطبیق با استانداردهای بانکداری بین الملل، با شرکت KPMG قرارداد همکاری امضا شد که پیشرفت های خوبی در این زمینه صورت گرفته ضمن آنکه حسابهای این بانک در بانک های خارجی به 13 کشور رسیده و با 25 بانک در 20 کشور رابطه کارگزاری برقرار شده است.

وی در پایان از اعتماد خانواده بزرگ مشتریان و حمایت سهامداران قدردانی کرد و تلاش همکاران و مدیران بانک را ستود و ابراز امیدواری کرد با تداوم این تلاش ها و ارائه برنامه های پیشبردی، زمینه رضایت بیش از پیش سهامداران فراهم گردد.

در این جلسه پس از قرائت گزارش فعالیت هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی 95، نسبت به تصویب صورت های مالی سال منتهی به 30 اسفند 95 اقدام و مقرر شد مبلغ 96 ریال به ازاء هر سهم با توجه به ثبت سرمایه 10 هزار میلیارد ریالی بانک سینا پرداخت گردد.

در ادامه سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های بانک انتخاب شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.