بیمه رایگان سپردهگذاران بانک آینده

بانک آینده در راستای توجه به نیازهای مشتریان و ارزش آفرینی هر چه بیشتر برای آن‎ها، طرح بیمه رایگان سپرده‎گذاران را از تاریخ 22/07/1396، در شعب خود عملیاتی نمود.

عصر بانک؛طرح بیمه رایگان سپردهگذاران بانک آینده، خدمت نوینی است که از سوی بانک آینده به پاس همراهی و وفاداری مشتریان گرانقدر، به آنها عرضه میشود. در این طرح، سپردهگذاران بانک آینده، بهصورت رایگان و با شرایط ویژه، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی(جبران هزینه‌های بستری در بیمارستان)، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حوادث از طریق شرکت بیمه رازی، قرار می‌گیرند. هر یک از مشتریان ارجمند بانک آینده، در صورتی که دارای انواع سپرده بلندمدت یکساله با مجموع مبالغ 50 (پنجاه) میلیون ریال  و بیشتر تا سقف 200 (دویست) میلیون ریال باشند؛ بهطور خودکار تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار خواهند گرفت. ضمناً کلیه مشتریانی که موجودی سپرده آنها نزد بانک آینده، بین 200 (دویست) الی 500 (پانصد) میلیون ریال باشد؛ از مزایای بیمه آتش سوزی منازل، بیمه عمر و حوادث و در صورتی که سپرده آنها بیش از 500 (پانصد) میلیون ریال باشد؛ علاوه بر بیمههای: آتش سوزی منازل و بیمه عمر و حوادث؛ از خدمات بیمه درمان تکمیلی نیز بهره‌مند خواهند گردید.

 

شایان ذکر است؛ این طرح در سه سطح برنزی، نقرهای و طلایی، با توجه به مبلغ سپردهگذاری بلند مدت و با امتیازات مختلف، برای مشتریان بانک آینده در نظر گرفته شده است.

از مشتریان عزیز، درخواست می‎گردد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره 27663200-021 تماس حاصل فرمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.