ورود بانک ملت به حوزه دانش‌بنیان‌ها

تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک ملت با هدف ارائه خدمات بانکی و تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان امضا شد.

عصر بانک؛به گزارش ایسنا طی مراسمی با حضور دکتر بهزاد سلطانی رییس صندوق شکوفایی و نوآوری و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک ملت تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

 

بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک ملت متعهد شد با رعایت قوانین عملیات بانکی بدون ربا، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی خدمات و تسهیلاتی در قالب خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیکی، خدمات اعتباری، خدمات سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه به شرکت‌های دانش بنیان را ارائه دهد.

 

صندوق شکوفایی و نوآوری نیز متعهد شد نسبت به افتتاح حساب و تمرکز منابع  تا 3000 میلیارد ریال از منابع ارزی و ریالی تا پایان دوره تفاهم‌نامه خود نزد شعب بانک اقدام کند.

 

علاوه بر آن صندوق؛ همکاری‌های لازم برای نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های pos فروشگاهی، Atm و سامانه مدیریت بانکی را با بانک خواهد داشت.

 

اعتبار این تفاهم نامه به مدت 3 سال است.

 

در این مراسم هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر اینکه این بانک خود را در حوزه دانش‌بنیان مکلف می‌داند، افزود: در کنار این تفاهم‌نامه برنامه‌های دیگری برای شرکت‌های دانش‌بنیان داریم که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.