رشد 33درصدی تسهیلات پرداختی بانک سپه یزد به بخش مولد/پرداخت بیش از 29میلیاردریال وام ازدواج در کمتر از یک ماه

مدیر شعب بانک سپه استان یزد از رشد 33 درصدی تسهیلات پرداختی این بانک به بخشهای مولد طی پنج ماهه ابتدای سال نسبت به کل سال 95 خبر داد و اظهار داشت: بانک سپه تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی در عرصه کلان اقتصادی بکار گرفته است.

عصر بانک؛به گزارش پایگاه ا طلاع رسانی بانک سپه؛عباس وطن خواه مدیر شعب بانک سپه استان یزد با بیان مطلب فوق افزود: با تلاش صورت گرفته توسط همکاران این مدیریت طی سال جاری در شاخص سپرده کل ریالی به رشدی معادل 11.8 درصدی، سپرده های موثر قرض الحسنه جاری با رشد 20 درصدی نسبت به سال گذشته، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت با رشد 21 درصدی و بلند مدت با رشد 8.6 درصدی نسبت به اسفند ماه سال گذشته مواجه بودیم.

 

* پرداخت 29.5 میلیارد ریال وام ازدواج در طرح ضربتی طی کمتر از یک ماه

وطن خواه با اشاره به طرح ضربتی وام ازدواج گفت:بانک سپه استان از ابتدای اجرای این طرح تنها در سی روز 29.5 میلیارد ریال به 278 نفر از زوج های جوان وام پرداخت کرده است.

به گفته مدیر شعب بانک سپه استان یزد از مرداد سال 95 تاکنون 100 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه جدیت و داوطلب شدن بانک سپه برای اجرای طرح ضربتی وام ازدواج در راستای توجه این بانک به مسولیت اجتماعی خود است، گفت: پرداخت این میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج حاصل تلاش همکاران مختلف در سطح استان و اعتقاد انها به نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی و رفع نیازهای مردم می باشد.

 

* افزایش 24 درصدی پرداخت تسهیلات به بخش صنعت

مدیر شعب بانک سپه استان یزد با تاکید بر اینکه اولویت بانک سپه توجه به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از بخش صنعت و تولید کنندگان است افزود: در این راستا میزان تسهیلات پرداختی بانک سپه استان یزد به بخش صنعت طی 5 ماهه نخست سال جاری نسبت به سال 95 بالغ بر 770 میلیارد ریال معادل 24 درصد رشد داشته است. همچنین تسهیلات پرداختی در بخش کشاورزی نیز با 11 درصد رشد به 33 میلیارد ریال رسید.

وی اظهارداشت: میزان تسهیلات پرداختی این بانک به بخشهای مختلف طی 5 ماهه سال 96 نسبت به کل سال 95 را با افزایش 850 میلیارد ریالی بالغ بر 5970 میلیارد ریال افزایش داشته است.

 

* تلاش چشمگیر واحد مستقل ارزی منطقه یزد

وطن خواه گفت: واحد ارزی این بانک در استان پس از لغو تحریمها که به همت دولت و مسولین عالی رتبه کشور صورت گرفت رشد چشمگیری در عملکرد خود داشت تا جایی که این واحد جزء رتبه های برتر واحدهای ارزی مراکز استانها به حساب می آید.

وی صدور حواله های ارزی و اعتبارات اسنادی ارزی در سال 95 را 295 مورد به مبلغ بیش از 39 میلیون دلار، اعتبار داخلی ریالی را 29 فقره به ارزش 332 میلیارد ریال و حواله های ارزی وارده را نیز 638 هزار دلار عنوان کرد و گفت: در 5 ماهه نخست سال 96 تعداد حواله های ارزی و اعتبارات اسنادی ارزی 133 مورد به مبلغ 17 میلیون دلار و اعتبار داخلی ریالی نیز 11 مورد با مبلغی بیش از 161 میلیارد ریال صورت گرفته که در مجموع مقایسه 5 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال 95 حواله های ارزی و اعتبارات اسنادی ارزی 17.5 درصد رشد داشته است.

وطن خواه فعالیت های مدیریت شعب استان یزد در زمینه خدمات الکترونیکی را نیز مثبت ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای سال 96 تاکنون حدود 65.7 درصد در خدمات الکترونیک رشد داشته ایم. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.