بانکداری باز با موتور Omni-channel

یکپارچه کردن فرایندهای پرداخت با Omni-channel به کسب و کارها اجازه می دهد که به راحتی و با سرعت از رابط‌های کاربری استفاده کنند.

عصر بانک؛بانکداری باز (Open Banking) با خود نوآوری‌های بسیاری را در زمینه‌ی پرداخت به این صنعت آورده است. این تغییرات بخشی از تمایلات جهانی به جهت دیجیتالیزه کردن سریع خدمات هستند. تغییرات قوانین (PSD2)، رشد فین‌تک‌ها و انتظارات روزافزون مشتریان موجب شده‌ است که مسیرهای جدیدی در بانکداری به وجود آید. این تغییرات به بازیگران جدید اجازه داده که خدمات خود را بطول مستقل ارائه کنند و خدمات متنوع و به روزی را برای مشتریان فراهم آورند.

 

در دهه‌های گذشته، ارائه کنندگان خدمات پرداخت بر یک سیستم “بسته” پافشاری می‌کردند که به موجب آن عقیده داشتند اطلاعات صاحب حساب و همچنین خود بانک بدین طریق محفوظ خواهد ماند و این کار را با بالاترین هزینه ی ممکن انجام می دادند و این اصل که با به اشتراک گذاشتن دارایی‌های داده‌ای – و نه مالکیت انحصاری بر آن داده ها – ایجاد ارزش کرد را چالش بزرگی برای  موسسات مالی می‌دانستند.

پردازش تراکنش‌ها با موتور Omni-channel

 

یکپارچه کردن فرایندهای پرداخت با Omni-channel به کسب و کارها اجازه می دهد که به راحتی و با سرعت از رابط‌های کاربری استفاده کنند. فرایند یکسان سازی، گردش کار تراکنش را کنترل می‌کند و اجازه می دهد که مسیرهای پرداخت به صورت موازی به سمت درگاههای بیرونی هدایت شوند. این سیستم هم اکنون از این قابلیت برخوردار است که  خدمات API را برای طیف گسترده ای از خدمات متنوع بانکی ارائه کنند. این سیستم‌ با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای همراه است که کاربران را قادر می‌سازد انواع مختلفی از ارتباطات را بصورت رمزگذاری شده و ایمن برقرار کنند.

 

همچنین توانایی نقشه‌برداری پیغام منجر به تعریف سریع رابط‌های کاربری پیغام‌رسان‌ها می‌شود که مسیر پردازش ارتباطات تحت وب یا XML را ساده می‌سازد. پردازش هر تراکنش توسط یک پردازشگر با لیستی مشخص صورت گرفته است که در آن عملکردها به “عمل”هایی جداگانه منفصل می‌شوند و از طریق یک موتور گردش کار مبتنی بر رابط کاربری پیکربندی می‌شوند. عمل‌های جدید را می توان با استفاده از قالب‌های منتشره ی آماده ایجاد کرد. این کار به سیستم اعتبار بخشی اجازه می دهد هرنوع تراکنش را به شیوه‌ای که مشتری می‌خواهد پردازش کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.