رونمایی از 3 خدمت جدید بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و هیات‌عامل، مدیران و کارشناسان انفورماتیک، سه خدمت جدید بانک سینا در حوزه فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در راستای ایجاد زمینه‌های بانکداری آسان، تسهیل در انجام خدمات بانکی و دسترسی طیف بیشتری از هموطنان به این خدمات، سه محصول جدید بانک سینا در حوزه بانکداری الکترونیک شامل همراه بانک نسخه IOS، کد بانک و سامانه رمز یک بار مصرف (OTP) به بهره‌برداری رسید.

 

پس از انتشار نسخه جدید همراه بانک سینا ویژه گوشی‌های اندرویدی، نسخه IOS همراه بانک سینا با قابلیت‌های بیشتر و جلوه‌های گرافیکی جذاب‌تر برای دارندگان کارت‌های شتابی و دارندگان سپرده در بانک سینا ارائه شد.

 

در این نسخه از همراه بانک سینا، کاربری نرم‌افزار برای مشتریان بسیار آسان‌تر و دسترسی سریع به قابلیت‌های نرم‌افزار نیز برای انجام بهینه خدمات مورد نیاز فراهم شده است.

 

همچنین در این مراسم از سامانه کدبانک سینا رونمایی شد. با نصب این سامانه روی گوشی تلفن‌همراه که بر بستر SMS تهیه شده، کاربر می‌تواند تغییرات مانده حساب همراه در طی روز را به صورت online دریافت کند و علاوه بر برخورداری از مزایایی همچون سرعت و دقت بالا در ارائه اطلاعات، اشغال نبودن خط ارتباطی و پاسخگویی به صورت شبانه‌روزی، موجب صرفه‌جویی در وقت و انرژی مشتریان نیز می‌شود؛ این دو سامانه از طریق وب‌سایت بانک سینا قابل دریافت است.

 

سامانه صدور رمز یکبار مصرف اینترنت بانک نیز از جمله دیگر خدمات جدید بانک سینا است که در راستای اهمیت سیاست‌های امنیتی بیشتر جهت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و با استفاده از بستر موجود و امن USSD، به بهره‌برداری رسیده است. مزایای این سامانه اطمینان و امنیت بالا، عدم نگرانی جهت مفقودی تلفن همراه، عدم نگرانی جهت معیوب‌شدن دستگاه و عدم حمل دستگاه اضافی است. با شماره‌گیری #5*727* امکان استفاده از این سامانه فراهم است.

 

بانک سینا اقدامات مناسبی را در راستای توسعه بانکداری الکترونیک و گسترش فرهنگ استفاده از این خدمات صورت داده، به طوری که اکنون بیش از 95 درصد اسناد بانکی در بانک سینا به صورت مکانیزه صادر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.