تصویب مشارکت بانک ملی ایران در 23 پروژه بزرگ

بانک ملی ایران طی یک سال منتهی به مرداد ماه سال جاری، مشارکت در تامین مالی اجرای 23 پروژه بزرگ گردشگری، صنعتی و خدماتی را مصوب کرده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، جمع اعتبار مصوب برای این منظور در بخش ریالی بیش از 4 هزار و 487 میلیارد ریال بوده است.

 

در بخش ارزی نیز 364 میلیون ‌دلار تسهیلات در چارچوب قرارداد عاملیت بانک با صندوق توسعه ملی مصوب شده است.

 

بر این اساس، در حوزه گردشگری، استان های خراسان رضوی، گلستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و مازندران از تسهیلات بانک بهره‌مند می‌شوند.

 

استان‌های هرمزگان و سمنان در بخش خدمات و استان‌های اصفهان، بوشهر، سمنان، البرز، تهران، هرمزگان، زنجان، همدان، کرمان و گیلان نیز از تسهیلات موصوف در بخش صنعت استفاده می‌کنند.

 

احداث و تکمیل ساختمان‌های اقامتی، تفریحی و توریستی و هتل در حوزه گردشگری، ارائه خدمات سوخت‌رسانی دریایی و مجتمع پلی کلینیک در حوزه خدمات، مشارکت در تولید کود آلی از زباله، احداث کارخانه کنسروسازی، ریسندگی و بافندگی فرش، احداث نیروگاه برق مقیاس کوچک گازی، تولید و ذخیره سازی فرآورده های نفتی، تولید بطری شیشه ای و تولید اوره و آمونیاک در حوزه صنعت از طرح‌هایی است که بانک ملی ایران مشارکت در آنها را مصوب کرده است.

 

سهم مشارکت بانک در این پروژه ها متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه و به شرط این که متقاضی نیز سهم مشارکت خود را بر اساس قرارداد هزینه کند، پرداخت خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.