رونمایی از خودبانک جامع پویا در بانک رفاه

خودبانک جامع پویا دارای درگاه‎های خودبانک پرداخت، خودبانک دریافت، خودبانک باجه مجازی، خود بانک ارائه کارت و خودبانک عملیات قبوض است.

عصر بانک؛اولین خودبانک جامع پویا در شعبه دکترحسابی بانک رفاه با حضور آقای دکتر سهمانی مدیرعامل محترم بانک رفاه، اعضای هیات مدیره، مدیر کل فناوری اطلاعات بانک رفاه، همچنین آقای مهندس مرتضوی مدیرعامل و مدیران شرکت پویا افتتاح شد.

 

به گفته جمارانی، مدیرروابط عمومی شرکت پویا، خود بانک جامع پویا محصول دانش بنیان شرکت پویا است که تمام عملیات خرد بانکی را در تمام ساعات شبانه روز در اختیار مشتریان قرار می دهد. این راهکار شامل درگاه‌های متنوعی می‌باشد و هر درگاه یک عملیات اختصاصی را به همراه کلیه سرویس هایی قابل ارائه بر روی پین کارت ارائه می‌دهد.

 

خودبانک جامع پویا که امروز در بانک رفاه افتتاح شد، Full Functionاست یعنی دارای عملکرد کامل و درگاه‌های متنوعی است که این درگاه‌ها عبارتند از:

 

1. درگاه خودبانک پرداخت که عملکردی مثل دستگاههای خودپرداز و عابربانک دارد و پرداخت وجه و سرویس‌های قابل ارائه در دستگاه خودپرداز را ارائه می‌دهد.

 

2. درگاه خودبانک دریافت،عملیات دریافت وجه از مشتری، شناسایی پول و واریز آنی  آن به حساب مشتری را انجام می دهد .

 

3. خود بانک باجه مجازی یا همان VTM که تمام عملیات بانکی که نیازمند احراز هویت مشتری هستند را با استفاده از 5 عامل انجام میدهد.

این 5 عامل عبارتند از:دریافت تصویر چهره به چهره مشتری،دریافت مشخصات کارت بانکی و پسورد، امضای بیومتریک که از مشتری اخذ می‌شود و روی پد دیجیتال تحت سه عامل  فشار قلم ،سرعت امضا و شتاب امضا پردازش می‌شود، اسکن اثر انگشت مشتری، اسکن کارت ملی مشتری و استعلام از سامانه ثبت احوال.

 

با 5 عامل بالا هویت مشتری احراز می‌شود و عملیاتی همچون افتتاح حساب ، وصول یا واگذاری چک و هر عملیات و خدمات دیگری که نیازمند احراز هویت است به‌راحتی با کمک اپراتور بانک که در مرکز تماس بانک حضور دارد به مشتری ارائه خواهد شد.

 

4. خودبانک ارائه کارت که صدور انواع کارت بانکی، کارت هدیه با امکان شخصی سازی، فروش سکه در قالب کارت ، فروش کارت مترو و سیم‌کارت های تلفن همراه را انجام می دهد.

 

5. و خودبانک عملیات قبوض که پرداخت قبض مشتریان را بصورت گروهی انجام می دهد.درصورتیکه در دستگاه های قبلی مشتری برای هر قبض جداگانه عملیات پرداخت انجام می دهد اما در این دستگاه مشتری میتواند چندین قبض را به دستگاه ارائه کند و بارکد آن توسط دستگاه خوانده شود و یا بصورت دستی اطلاعات پرداخت را وارد کنند و پس از تایید مشتری مبلغ جمع همه قبوض طی یک عملیات از حساب کارت مشتری کسر خواهد شد .

 

در پایان این مراسم، سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه و مرتضوی، مدیرعامل شرکت پویا جمله ای را به یادگار نوشتند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.