امکان برداشت وجه بدون کارت، از خودپردازهای بانک آینده فراهم شد

بانک آینده، به‌منظور پاسخ‌گویی به نیاز مردم، افزایش دسترسی سریع هم‌وطنان به خدمات بانکی و تسهیل امور مشتریان، خدمت جدید برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز را فراهم نموده است.

عصر بانک؛به این ترتیب، در مرحله نخست، شخصی که قصد دادن مجوز برداشت وجه به شخص دیگر را دارد، ضمن همراه داشتن کارت خود،  به دستگاه خودپرداز بانک آینده مراجعه و نسبت به انتخاب «تراکنش برداشت وجه» و پس از آن، انتخاب تراکنش «مجوز برداشت به شخصی دیگر»، اقدام می‌نماید.

 

سپس، دارنده کارت، پس از وارد نمودن کد ملی خود و تعیین مبلغ مورد نظر، کد ١3 رقمی تحت عنوان «کد برداشت» را از دستگاه خودپرداز، دریافت میکند. این کد باید به ذی‌نفع تراکنش؛ یعنی «متقاضی دریافت وجه بدون کارت»، اعلام شود.

 

در مرحله بعدی، متقاضی دریافت وجه بدون کارت، باید تا قبل از عملیات نقل‌وانتقال دستهای تراکنشها (Batch شبانه)، به یکی از خودپردازهای بانک آینده مراجعه و بدون وارد کردن کارت و صرفاً با زدن دکمه «تأیید»، وارد منوی تراکنشهای بدون کارت شده و از طریق گزینه «دریافت وجه»، با وارد کردن کد برداشت 13 رقمی، کد ملی دارنده کارت و تعیین مبلغ، وجه را به‌صورت کلی یا مرحلهای دریافت نماید.

یادآوری می‌نماید؛ چنان‌چه مشتری، در مهلت اعتبار کد 13 رقمی، نسبت به دریافت وجه اقدام ننماید؛ وجه مذکور در روز آتی به حساب مبدا، عودت خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.