سمینار «بازآفرینی شعب» با حضور مدیران ارشد بانکی برگزار می‌شود

سمیناری یک روزه با عنوان «بازآفرینی شعب» با شعار «به سوی بانکداری دیجیتال» با حضور مشاوران برگزیده بین‌المللی و مدیران ارشد بانک‌های کشور به میزبانی شرکت توسن‌تکنو برگزار می‌شود.

عصر بانک؛در طول برگزاری این سمینار یک‌روزه که پنج‌شنبه نوزدهم مرداد در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود، روند بانکداری دیجیتال در جهان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تجارب عملیاتی بانک‌های بزرگ و مطرح جهان درباره شیوه‌های نوین بانکداری مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

 

سمینار «بازآفرینی شعب» در شرایطی برگزار می‌شود که در حال حاضر تحقیقات مؤسسات معتبر بین‌المللی نشان‌دهنده این است که بانکداری به شیوه‌های سنتی در دنیا به دلایل مختلف از جمله افزایش هزینه شعب، تغییر رفتار مشتریان، ورود تکنولوژی‌های نوین و… مورد بازنگری قرار گرفته و یکی از راهبردهای جدی در این خصوص، موضوع تحول و بازآفرینی شعب یا Branch Transformation است.برای نیل به این هدف موضوع بازنگری در فرآیندهای شعب، کاهش یا ادغام آنها، یکپارچه‌کردن کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان و مواردی از این دست مطرح است. در چنین رویکردی است که مفهوم «شعبه مجازی» بانک‌ها تحقق می‌یابد و در این قالب، ارائه سرویس بانک، لزوما از طریق شعب فیزیکی نخواهد بود و ارائه خدمات به مشتریان از طریق کانال‌های Omni Channel و در برخی مدل‌ها کیوسک‌های بدون تحویلدار انجام خواهد شد. بنابراین گزارش طی این سمینار یک روزه، نشستی تخصصی با عنوان «بررسی زمینه‌های بازآفرینی شعب در بانک‌های ایران» و با حضور مدیران عامل بانک‌های بزرگ و مطرح کشور برگزار می‌شود.

 

محورهایی نظیر اثر بازآفرینی شعب بر کارآیی و مدل کسب‌وکار فعلی بانک‌ها، نقش و تاثیر رگولاتور در بازآفرینی شعب، میزان آمادگی و نوع نگرش مشتریان در پذیرش بازآفرینی شعب، میزان آمادگی و پویایی شرکت‌های تامین‌‌کننده خدمات و راهکارهای بانکی در پیاده‌سازی زیرساخت‌های بازآفرینی شعب و نیز بررسی تجارب، مدل‌ها و استراتژی‌های اجرای بازآفرینی شعب در بانک‌های ایران از جمله مباحث قابل طرح در این نشست تخصصی خواهند بود. شرکت توسن‌تکنو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای بانکی و پرداخت در ایران، با هدف ترویج مفهوم «شعبه مجازی» و همچنین بررسی جنبه‌های مختلف و اجرایی Branch Transformation در نظام بانکداری، سمینار «بازآفرینی شعب» را برای مدیران و کارشناسان ارشد صنعت بانکداری کشور برگزار می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.