رونمایی از M-POS، پرداخت درون برنامه ای و ربات پرداخت شرکت پرداخت الکترونیک سداد

در حاشیه نمایشگاه الکامپ از M-POS و اپلیکیشن همراه پرداخت الکترونیک سداد رونمایی شد.

عصر بانک؛در روز سوم نمایشگاه الکامپ و در مراسم رونمایی از M-POS و اپلیکیشن همراه پرداخت الکترونیک سداد، صادق، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه رونمایی از M-POS در راستای تسهیل امکانات پرداخت صورت گرفته است، عنوان کرد: امیدواریم با معرفی این محصول امکان دیگری را برای مشتریان جدید خود اعم از پذیرندگان و دارندگان کارت بانکی فراهم کنیم و بخش جدیدی از بازار را با این محصول در اختیار بگیریم.

 

وی تصریح کرد: این روزها کسب وکارها به سمت سیار شدن در حال حرکت هستند و M-POS هم این امکان را به ما می‌دهد بتوانیم از موبایل به عنوان یک POS استفاده کنیم.

 

در ادامه ابراهیمی درباره مزیت‌های M-POS و اپلیکیشن همراه پرداخت الکترونیک سداد بیان کرد: مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه‌های POS سیار این است که به علت وجود نرم افزار تحت موبایل و امکانات بالای نرم‌افزاری موجود بر روی پلت فرم موبایل و تبلت می‌توان نرم‌افزاری با خدمات جانبی متنوع برای ارایه  آمار تراکنش و گزارشات متنوع، بحث تعدیل داده‌های آنلاین و مدیریت ارتباط با مشتریان را تحت مدیریت داشت که اکنون این امکان بر روی موبایل میسر است.

 

وی ادامه داد: مزیت دیگر آن کاهش هزینه‌ها، حمل ونقل راحت‌تر، رعایت بیش‌تر مسائل زیست محیطی با جایگرین کردن رسید الکترونیکی است.

 

ابراهیمی عنوان کرد: به علت نوع ارتباط دستگاه POS با موبایل که نوعا شبیه PC POS  است، امکان استفاده از API برای همه اپلیکیشن ها و کسب وکارهای کوچک تا بزرگ وجود دارد و همین طور این دستگاه بخشی از فرآیند تراکنش را انجام می دهد که شامل گرفتن اطلاعات کارت، گرفتن رمز، رمزگذاری اطلاعات می‌شود.

 

وی بیان کرد: در M-POS یک نرم‌افزار موبایلی وجود دارد که در صفحه اصلی آن همه تراکنش‌های قابل انجام در دستگاه POS مشاهده می‌شود. این دو دستگاه از طریق بلوتوث به هم متصل هستند و زمانی که با فاصله از هم قرار گرفته و دوباره بازگردانده شوند، برای بار دیگر به صورت خودکار به هم متصل خواهند شد.

 

ابراهیمی خاطر نشان کرد: امیدواریم با ارایه این راه حل گام جدیدی در راستای بهبود تجربه کاربری مشتریان برداشته شود واین اپلیکیشن این امکان را دارد که سایر شرکت‌های فعال در حوزه ارایه خدمات به مشتریان از این ابزار جهت دریافت هزینه‌های خدمات خود استفاده کنند. همچنین امید می‌رود بتوانیم به زودی تائیدیه‌های قانونی این دستگاه را از نهادهای ذی‌ربط بگیریم وآن را به صورت گسترده عملیاتی کنیم.

 

رونمایی از پرداخت درون برنامه ای(SDK) بر روی اپلیکیشن مایکت

 

محمدمهدی صادق، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ادامه برنامه از پرداخت درون برنامه ای(SDK) پرداخت الکترونیک سداد نیز رونمایی کرد.

وی در این مراسم گفت: استفاده از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی در حال حاضر در صنعت پرداخت به دلیل سختی شیوه سنتی برای کاربران روبه افزایش است.

وی افزود: در پرداخت‌های اینترنتی تعداد المان‌هایی که کاربر در هر پرداخت باید وارد کند، زیاد است از این رو شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این محصول امکان پرداخت سریع را در اپلیکیشن های تلفن همراه با پرداخت های درون برنامه ای فراهم کرده است.

صادق تصریح کرد: ارائه این محصول می‌تواند گام مؤثری در بهره‌مندی بیشتر از فضای اپلیکیشن های موبایلی داشته باشد و شرکت پرداخت الکترونیک سداد باهدف فراهم کردن روش‌های پرداخت نوین، از این ابزار در فاز اول با اپلیکیشن مایکت رونمایی کرده است.

وی افزود: امیدوار هستیم در روزها و ماه‌های آتی اپلیکیشن های بیشتر و متنوع‌تری بتوانند از این ابزار استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد یادآور شد: این شرکت با طراحی این ابزار، امکان پرداخت درون برنامه را برای اپلیکیشن های موبایلی فراهم کرده و عملیات پرداخت را برای مشتریان و دارندگان کارت تسهیل کرده است ازاین‌رو اپلیکیشن ها می‌توانند با استفاده از این ابزار با حفظ امنیت به سمت توسعه محصولات در حوزه پرداخت حرکت کنند.

صادق در پاسخ به این پرسش که طراحان اپلیکیشن‌ها چگونه می‌توانند برای استفاده از محصول اقدام کنند، گفت: طراحان اپلیکیشن ها می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد و یا تماس با واحد بازاریابی درخواست خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در مرحله اول اپلیکیشن های معتبر برای بهره‌مندی از این محصول در اولویت قرار دارند و در ادامه در تلاش هستیم استفاده‌کنندگان از این سرویس را گسترش دهیم.

رونمایی از ربات تلگرامی پرداخت شرکت پرداخت الکترونیک سداد

 

همچنین در روز چهارم نمایشگاه الکامپ از ربات تلگرامی شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حضور برات قنبری ،مدیر عامل شرکت مخابرات رونمایی شد.

برات قنبری در مراسم رونمایی از پرداخت مبتنی بر شبکه های اجتماعی پرداخت الکترونیک سداد، افزود: اعتماد مردم به بانک ملی گنجینه این بانک است و شرکت پرداخت الکترونیک سداد از زیرمجموعه‌های این بانک بوده و رقیب هیچ شرکتی نیست.

محمدمهدی صادق، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز در این مراسم به معرفی ربات پرداخت این شرکت که نحوه جدیدی از پذیرندگی را عرضه می‌کند، پرداخت و گفت: بیزینس های اینترنتی که مجوز دارند می‌توانند به راحتی شعبه دوم خود را در شبکه  اجتماعی با استفاده از تگ بات سداد ایجاد کنند.

وی افزود: ربات پرداخت سداد که نحوه جدیدی از پذیرندگی را عرضه می‌کند درواقع مکمل کسب‌وکارهایی مانند فروشگاه‌های اینترنتی مجوز دار است که درنهایت می‌خواهند در یک کانال جدید محصولات خود را ارائه دهند و شرکت پرداخت الکترونیک سداد با ابزار ربات پرداخت این فرآیند را برای آن‌ها تسهیل می‌کند.

صادق تصریح کرد: شرکت پرداخت الکترونیک سداد با ارائه ربات پرداخت فرآیند خریدوفروش را برای کسب‌وکارهایی که شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند، امن و راحت می‌کند.

وی ادامه داد: فروشگاه معتبری که می‌خواهد در تگ بات سداد پذیرنده باشد باید درخواست خود را به شرکت پرداخت الکترونیک سداد ارائه دهد و با بررسی و تائید این درخواست، محصول، نام آن و توضیحات تکمیلی آن ارسال و در کانال اختصاصی فرد قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد یادآور شد: با رجوع مشتریان به این کانال و در صورت تقاضا برای خرید این محصول با دریافت اطلاعات تکمیلی همانند آدرس و شماره تلفن باید در مرحله بعد به لینک پرداخت متصل و قیمت محصول را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کنند. همچنین فروشنده با دیدن این درخواست کالا را برای خریدار ارسال می‌کند.

صادق تأکید کرد: فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از این ابزار می‌توانند محصولات خود را به راحتی عرضه  و زمان بهره‌وری را افزایش دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.