رونمایی از خدمات جدید پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه الکامپ

شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از خدمات جدید پرداخت عوارض خروج از کشور و جریمه تخلفات رانندگی از طریق اپلیکیشن ایوا و درگاه جدید پرداخت اینترنتی رونمایی کرد.

عصر بانک؛شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه الکامپ از درگاه جدید پرداخت این شرکت و نسخه نوین اپلیکیشن ایوا با خدمات جدید رونمایی کرد که بر این اساس پرداخت عوارض خروج از کشور و جریمه تخلفات رانندگی با موبایل امکان پذیر شد.

 

محمد مهدی صادق مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد  گفت: در نسخه جدید اپلیکیشن ایوا امکان پرداخت عوارض خروج از کشور و جریمه تخلفات رانندگی فراهم شده است.

 

کاربران این اپلیکیشن برای خروج از کشور با پرداخت عوارض  از طریق اپلیکیشن ایوا ،در لحظه و بدون مراجعه به شعب بانک ملی و تهیه فیش می توانند تنها با ارائه پاسپورت درعوارضی ها از کشور خارج شوند.

 

با توجه به این که بک گراند اپلیکیشن ایوا به سیستم پرداخت عوارض خروج از کشور وصل است، با پرداخت عوارض از طریق این سامانه ظرف مدت 30 دقیقه امکان خروج از تمام عوارضی ها فراهم است.

 

برای پرداخت خلافی خودرو از طریق اپلیکیشن ایوا  نیز با وارد کردن شماره کارت ماشین در این اپلیکیشن لیستی از تمام جریمه ها نمایش داده می شود و امکان پرداخت گروهی  جرایم و یا انتخاب یک یا چند گزینه در آن میسر است.

 

رونمایی از درگاه پرداخت اینترنتی جدید پرداخت الکترونیک سداد

 

با این درگاه جدید پرداخت، تجربه کاربری متفاوت هم به دارنده کارت از نظر سهولت استفاده  و هم تجربه کاربری جدید به پذیرنده با توجه به قابلیت گزارش‌گیری متعدد و قابلیت تسهیم ارائه می شود.

 

این درگاه با توجه به درصد نفوذ کاربران تلفن همراه که همواره رو به افزایش است،به صورت تعاملی طراحی شده و در دستگاه تبلت و تلفن های همراه هوشمند به راحتی قابل مشاهده و استفاده است.

 

همچنین بک گراند این درگاه با آخرین پروتکل امنیتی یعنی TLS  طراحی شده و ازاین منظر داده کاربر از امنیت بالایی برخوردار است.

 

با توجه به طراحی ساده و سبک این درگاه، عملیات پرداخت در این درگاه با سرعت بالا برای کاربران انجام می شود و کاربران به راحتی می توانند تمام قبوض خود را پرداخت و گزارشات تراکنش های خود را به صورت وب سرویسی و وب سایتی دریافت کنند.

 

یکی از امکانات زیر ساختی این درگاه، امکان تسهیم است و کاربر با انجام یک تراکنش می تواند تسهیم را برای چند حساب انجام دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.