تبادل تجربه بانک قرض الحسنه رسالت درکنفرانس ساخت ملی ایران

کنفرانس ساخت ملی ایران با حضورمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، رئیس، دبیرکل وجمعی ازمدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، جمعی از اقتصاددانان وکارآفرینان برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده در این همایش و در پنلی که با موضوع حمایت از کالا و خدمات ایرانی و رضایتمندی مشتری برگزار شد، به بیان انتقال تجربیات بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص کسب وکارهای خرد پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه رسالت نخستین و تنها بانک قرض الحسنه خصوصی کشور است، گفت: در این بانک صرفا و به طور اختصاصی به عقد قرض الحسنه پرداخته می شود.

حسین زاده افزود: در بانک قرض الحسنه رسالت با توجه به نیاز مردم خدمات آسان، ارزان و شرعی ارائه می شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت باتاکید بر اجتماعی بودن بانک و حمایت از کسب وکارهای خرد اظهارداشت: بانک و چهار مجموعه (پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، گروه توسعه کارآفرینی ثمین و شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت) با تشکیل شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت، تولید داخلی و ساخت ایران را الگوی کاری خود قرار داده است.

حسین زاده با بیان کارکردهای هرکدام از اعضای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت افزود: بانک به تنهایی نمی تواند در خصوص تولید داخلی و ایجاد کسب وکارهای خرد گام بردارد و به همین دلیل با ایجاد شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت فعالیت خود را آغاز کرده و خوشبختانه در چند نقطه از کشور اقدامات موثری را انجام داده است.

 

وی به اقدامات بانک قرض الحسنه رسالت در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی اشاره کرد و گفت: همه ما می توانیم ساختارمند و هدفمند عمل کنیم و همچون سراسر دنیا به دنبال بهبود برویم، این کارها شدنی است چرا که توان مدیریتی بالابی داریم.

حسین زاده در ادامه با تاکید بر توانایی مردم ایران یادآور شد: بر این نکته اصرار داریم که ما می توانیم و باتکیه بر این توانمندی ها باید خلق ارزش کنیم. همچنین فرهنگ قرض الحسنه را به عنوان هویت ملی دنبال می کنیم و ارزش می گذاریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.