قرعه کشی جوایزه ویژه جشنواره «تپش در هر تراکنش»، در بانک آینده، انجام شد

با انجام این قرعه کشی، یک نفر برنده سفر به قطب شمال با کسب 112 امتیاز، دو نفر برنده سفر به جنگل های آمازون با کسب امتیازهای 1670 و 455 و سه نفر برنده سفر به حیات وحش آفریقا، با کسب امتیازهای 7، 245 و 764، شدند.

عصر بانک؛جشنواره «تپش در هر تراکنش»، به منظور قدردانی از وفاداری مشتریان اپلیکیشن «همراه کارت» بانک آینده  و  با هدف ارائه تجربه های هیجان انگیز، برگزار و پس از 4 ماه در تاریخ 31 خرداد ماه سال جاری، به پایان رسید. در این فرآیند، کاربران با نصب نسخه جدید «همراه کارت» و با هر تراکنش مالی، امتیاز کسب می‏کردند تا شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی جوایز این جشنواره افزایش دهند. نسخه جدید «همراه کارت» با عرضه خدمات متمایز مبتنی بر کارت، همچون: شارژ سریع خطوط اعتباری، موجودی، پرداخت قبض و … و مهمتر از آن ارائه تجربه کاربری منحصر به فرد، توانسته است؛ جایگاه ویژه ای را در میان کاربران بانکداری الکترونیکی کسب نماید.

گفتنی است؛ در طول مدت برگزاری این جشنواره، قرعه کشی های هفتگی نیز انجام میگرفت و برندگان آنها، کارت خرید محصولات ورزشی و کارتهای هدیه، دریافت میکردند.ضمنا، به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت مهدی (عج)، طرحهای تشویقی دیگری نیز ارائه گردید که در این طرح ها، امتیاز خرید شارژ یا بسته اینترنتی، به میزان 5 برابر افزایش پیدا کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان میتوانید به بات تلگرام به نشانی:

https://t.me/hamrahcardbot مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.