گسترش استفاده از کیف پول موبایلی درپی محبوبیت خرید با موبایل

نخستین فروشنده ای که با رشد روبرو خواهد شد، علی بابا( شرکت ارائه کننده Alipay)است به طوریکه پی پال( پرطرفدارترین کیف پول موبایل دیجیتال در آمریکا) را پشت سرمی گذارد.

به گزارش واحد تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ طبق تحقیقی که موسسه تکناویو انجام داده،طی چهار سال آینده کیف پول های موبایل محبوبتر می شوند. در این گزارش به رشد سریع تجارت موبایلی یا خرید با موبایل به عنوان یکی از عوامل اصلی مورد استفاده مشتریان برای پرداخت اشاره شده است.

 

طبق این گزارش:تجارت با موبایل علاوه بر آنکه دسترسی سهل برای محصولات مختلف حتی در دورترین نقاط فراهم  می کند، خدمت پرداخت آسان و انعطاف پذیر را به مشتریان ارائه می کند.این روند سبب می شود مشتری برند را فراموش نکند و همچنین  در بلند مدت به سود مشتری خواهد بود. در نتیجه بسیاری از شرکت های تجارت موبایلی، این نوع کیف پول ها را به طور وسیع به کار خواهند گرفت. به همین دلیل رشد کیف پول های موبایلی در سال های آتی سرعت خواهد گرفت.

این گزارش ادعا می کند خرده فروشی  و حمل و نقل، نخستین بخش هایی خواهند بود که برای استفاده از کیف بول های موبایلی صف خواهند کشید. محبوبیت روز افزون پرداخت های بی تماس برای حمل و نقل در کشورهایی مانتد استرالیا و انگلیس  وهمین طور گسترش خرید با موبایل و پرداخت در سراسر جهان، دلیل اصلی این نتیجه گیری هستند.

در سال ٢٠١٦ میلادی خرده فروشی بخش اصلی محل به کار گیری این نوع کیف پول بود. البته چنین اتفاقی برای  افرادی که موفقیت خدماتی. مانند Alipay,را در حراج روزهایی مانند روز مجردها در چین را به یاد می آورند، چندان عجیب نیست.

هرچند محبوبیت خرید با موبایل در سراسر جهان در حال افزایش است، اما این روش پرداخت به طور کلی در بازارهایی مانند چین و همراه با فناوری های نوظهور دیگر مانند فناوری های پوشیدنی به کار گرفته می شود. در حال حاضر این فناوری در چین محبوبیت بیشتری نسبت به بازارهایی مانند آمریکا دارد. زیرا بازار آمریکا در به کار گیری  کیف پول موبایلی سرعت لازم را ندارند.

همچنین این تحقیق پیش بینی می کند نخستین فروشنده ای که با رشد روبرو خواهد شد، علی بابا( شرکت ارائه کننده Alipay)است به طوریکه پی پال( پرطرفدارترین کیف پول موبایل دیجیتال در آمریکا) را پشت سرمی گذارد. این فهرست شامل شرکت های ویزا، مسترکارت،سامسونگ و گوگل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.