رونمایی از پرداخت درون برنامه ای شرکت پرداخت الکترونیک سامان

موضوع پرداخت درون برنامه ای سالهاست که در دنیا آغاز شده است و این مدل جدید به نام One Tap Payment معروف شده است که در آن کاربر با یکبار تب کردن به محصول مد نظر دست یابد.

عصر بانک؛بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در روز جاری آغاز به کار کرد.

 

امروز طی نشست خبری ، آقایان غفوری و ستاره معاون عملیات و مدیر تحقیق و توسعه شرکت پرداخت الکترونیک سامان با حضور اصحاب رسانه, از درگاه پرداخت موبایلی شرکت به نام سپ پی رونمایی کردند.

در ابتدای این نشست ، غفوری در خصوص اهداف اصلی مجموعه گفت: ماموریت اصلی شرکت پرداخت الکترونیک سامان ارزش افزایی برای مشتریان  از طریق ارائه راهکارهای سریع و قابل اعتماد پرداخت است.

وی بابیان اینکه برای تحقق این ماموریت می بایست شناخت صحیحی از نیاز مشتریان در بخش های مختلف بازار داشته باشیم، افزود: یکی از بخش هایی که رشد فزاینده ای داشته است، اپلیکشنهای پرداخت و ابزارهای مربوط به موبایل است.

معاون عملیات پرداخت الکترونیک سامان تصریح کرد: در حال حاضر کاربر مجبور است در اکثر اپلیکشن های موبایل که به دلیل فروش کالا یا خدمات نیاز به پرداخت موبایلی دارند، از محیط برنامه خارج شود که این موارد تجربه کاربری نامساعدی را برای مشتریان ایجاد می کند.

غفوری در همین راستا افزود: در مقابل اپلیکشن های دیگری که قابلیت پرداخت درون برنامه ای دارند از امنیت لازم برخوردار نیستند،  که برهمین اساس تیم R&D شرکت با رهبری اقای ستاره،محصولی با عنوان سپ پی را به بازار عرضه کرد که این برنامه پاسخگوی نیاز کاربرانی است که با پرداخت درون برنامه ای سرو کار دارند. که در آن علاوه بر سهولت و سرعت اپلیکشن، امنیت اپلیکشن نیز مد نظر قرار گرفته شد.

ستاره مدیر تحقیق و توسعه شرکت پرداخت الکترونیک سامان  نیز در ادامه گفت: موضوع پرداخت درون برنامه ای سالهاست که در دنیا آغاز شده است و این مدل جدید، به نام  One Tap Payment معروف شده است که در آن کاربر با یکبار  Tap کردن به محصول مد نظر دست می یابد و همان طور که میدانید هر چقدر کاربر از تعداد Tap کمتری در اپلیکیشن استفاده کند سهولت انجام کار بیشتر می شود.

وی در ادامه با اشاره به این که  یکی از معضل کشور در حوزه پرداخت این است که مجموعه های استارتاپ که خدمات خود را مبتنی بر موبایل ارائه می دهند همیشه کاربر را مجبور به پرداخت خارج از برنامه می کنند، افزود: مجموعه پرداخت الکترونیک سامان با بررسی های انجام شده به مدلی دست یافته که در دنیا سالهاست که مورد استفاده قرارمیگیرد و با اعمال یکسری تغییرات این مدل را در ایران پیاده سازی کرده که  این مدل بر اساس فایل AAR است که در واقع یک SDK در داخل اپلیکیشن ارائه سرویس قرار میگیرد و سرویس دهنده را از خارج کردن کاربر از اپلیکشن بی نیاز می کند. مدل SDK بصورت توکنی استفاده می شود و با ایجاد یک توکن بین اپلیکشن و SDK اطلاعات رد و بدل می شود و داده های کارت و پرداخت از این طریق مبادله می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.