کمک به حوزه‌های IT و فعالیت‌های دانش‌بنیان از مهمترین اهداف پست‌بانک‌ایران است

کمک به حوزه‌های IT و فعالیت‌های دانش‌بنیان از مهمترین اهداف پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT کشور است.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌‌عمومی پست‌بانک‌ایران: فرحی در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان مرکزی ضمن اعلام این خبر گفت: این بانک با مأموریت توسعه‌ای و تخصصی در بخش IT و ICT کشور به عنوان تخصصی و دانش‌بنیان‌ترین حوزه اقتصادی کشور، نقش واثرگذاری ویژه‌ای در توسعه سایر بخش‌های اقتصادی خواهد داشت.

وی با اشاره به سیاست‌ بانک که حضور فراگیر در روستاها و مناطق کم‌برخوردار است اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران بعنوان محور و بازوی اقتصادی در این مناطق باید خدمت‌رسانی مؤثر، مفید و رضایت‌بخش خود را جهت توسعه عدالت اجتماعی و رفع موانع شکاف اقتصادی بین شهرها و روستاها را گسترش دهد.

 

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران افزود: در همین راستا ساماندهی و ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی را با توجه به الزام و تأکید بانک‌ مرکزی‌ برای حضور کارآمد در این مناطق به‌صورت صریح در دستور کار داریم.

فرحی ظرفیت و زیرساخت‌های موجود در بانک را خوب ارزیابی کرد و عنوان‌نمود: با استقرار نرم‌افزار core banking، توانائی آن را داریم که بسیاری از خدمات و فعالیت‌های بانکی را در حد گسترده ارائه نمائیم.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فضای همدلی و همچنین وجود پشتکار و جدیت در برنامه‌ریزی و ساماندهی شاخص‌های عملکردی مدیریت شعب استان مرکزی و تأکید بر نظارت مستمر بر باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی، تأکید بر شایستگی و توجه به جانشین‌پروری و نیروی‌انسانی، ارتقاء سطح علمی و تخصصی کارکنان، سلامت اداری و تکریم ارباب‌رجوع افزود: رعایت تمامی این موارد اعتماد عمومی را به همراه دارد و ضامن بقای بانک، خوش‌نامی و ارتقاء جایگاه بانک خواهد بود.

فرحی در پایان به بررسی شاخص‌های عملکردی بانک از جمله؛ سود و زیان و هدف سپرده‌ای،‌ ترکیب منابع، نسبت منابع به مصارف و ترکیب آن و نسبت مطالبات و اعتبارات پرداخت و بهبود این شاخص‌ها را در افزایش سودآوری بانک مؤثر برشمرد و اظهارداشت: رؤسای شعب در حوزه اجرا باید توجه و اهتمام خود را جهت بهبود این شاخص‌ها داشته باشند.

مجتبی باقری مدیرشعب استان نیز در این جلسه گزارشی از تعداد شعب و باجه های نمایندگی بانکی شهری و روستائی، تجهیزات بانکداری الکترونیک و سایر شاخص‌ها ارائه و به تشریح عملکرد و برنامه‌های در دست اقدام استان پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.