راه‌های شارژ بلیت الکترونیک تهران افزایش یافت

در جهت افزایش راه‌های شارژ کارت‌های بلیت حمل‌ونقل شهری تهران و تسهیل دسترسی همشهریان به نقاط شارژ این کارت‌ها، دستگاه‌های «ایزی شارژ» جهت افزایش رفاه حال شهروندان در نقاط پرتردد مسافران شهری نصب و راه‌اندازی شدند.

عصر بانک؛به گزارش خبرنگار عصربانک، با توجه به صدور بیش از 20 میلیون کارت بلیت الکترونیک شهری برای شهروندان تهرانی و استفاده روزانه این کارت‌ها در بزرگ‌ترین سیستم حمل‌ونقل شهری کشور در شهر تهران، محدودیت نقاط شارژ کارت بلیت الکترونیکی یکی از مهم‌ترین مسائل پیش روی این سیستم بوده است. با وجود تلاش‌های شهرداری تهران در خصوص افزایش نقاط شارژ کارت بلیت الکترونیک و افزایش رضایت همشهریان در خصوص بسترهای شارژ کارت بلیت الکترونیک، همچنان توسعه شبکه فروش شارژ کارت بلیت الکترونیک لازم به نظر می‌رسید که با ارائه راهکار جدید با عنوان «ایزی شارژ» این مسئله تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.

 

شهروندان می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های ایزی شارژ که چندی است در ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی نصب شده‌اند، بدون نیاز به مراجعه به باجه‌های فروش و بدون نیاز به همراه داشتن پول نقد و تنها با استفاده از کارت بانکى خود، کارت بلیت الکترونیک خود را شارژ کنند.

 

به همین منظور از این دستگاه ها که در دو نوع مختلف مخصوص مترو و بى آرتى طراحى شده اند و در آینده در اغلب نقاط پرتردد شهر تهران در دسترس خواهند بود، در سومین نمایشگاه تامین کنندگان متروى تهران در بوستان گفتگو با حضور مقامات شهردارى تهران بزرگ رونمایى خواهد شد.

 

دستگاه ایزی شارژ یک دستگاه خودکار است که برای شارژ کارت بلیت الکترونیک تهران یا همان «کارت ایزی پِی» استفاده می‌شود و پراستفاده‌ترین کاربردهای این کارت در مترو، بی‌آرتی و پارکومترهای شهری است.

 

یکی از مزیت‌های دستگاه ایزی شارژ، ارائه خدمات 24 ساعته به همشهریان تهرانی است که در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی ایام تعطیل می‌توانند کارت بلیت الکترونیک خود را بدون نیاز به همراه داشتن پول نقد شارژ کنند.

 

در حال حاضر عملیات نصب 100 دستگاه ایزی شارژ در ایستگاه‌های مترو و 320 دستگاه در ایستگاه‌های بی‌آرتی انجام شده است و بخش قابل توجهی از تراکنش‌های شارژ کارت بلیت الکترونیک روی این دستگاه‌ها صورت می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.