گزارشی از روز آخر نمایش سالانه تراستک با حضور شرکت گرایش تازه کیش

دستگاه های POS-PDA که مدتی است شرکت گرایش تازه کیش از آن به عنوان محصولی با قابلیت های فراوان و مدیریت چرخه مالی رونمایی نموده، با برند LYNX و استاندارد PCI مورد توجه شرکت های PSP قرار گرفته است.

عصر بانک؛  روز سوم و آخرین روز نمایش سالانه تراستک در حالی ساعات پایانی خود را سپری می نماید که به عقیده برخی از کارشناسان و صاحبنظران این حوزه نسبت به سال گذشته تغییر چندانی در حوزه سخت افزار نداشته است.

 

اما این در حالیست که پتانسیل سیستم بانکی و پرداخت ایران همچنان با دست آوردهای نمایشگاه امسال فاصله دارد و در صورت سازماندهی و مدیریت صحیح، امکان ایجاد تحولات مثبت و گسترده برای این نظام مقدور خواهد بود.

حداقل بازخورد بازدید از چنین همایش هایی برای مدیران و کارشناسان کشور آگاهی بیشتر از پیشرفت این صنعت در کشورهای اروپایی و لمس عمیق تر فاصله نظام بانکی ایران با دنیای پیش روست.

 

این در حالیست که برخی از شرکت های ایرانی حاضر در این گردهمایی با ارائه محصولات و انتقال دانش و تکنولوژی به درون نظام بانکی، تلاش قابل تحسینی را به معرض نمایش گذاشته اند.

یکی از محصولاتی که پیش از این مطالبی از آن منتشر شده بود، دستگاه های POS-PDA می باشد که در فراسوی ایران از اقبال و رونق قابل توجه ایی برخوردار است.

دستگاهی که مدتی است شرکت گرایش تازه کیش از آن به عنوان محصولی با قابلیت های فراوان و مدیریت چرخه مالی رونمایی نموده است.

 

این دستگاه که با برند LYNX و استانداردPCI به بازار پرداخت معرفی شده است، مورد توجه مدیران و کارشناسان حوزه بانکی بویژه شرکت های PSP قرار گرفته است.

 

محصولی که عمدتا برای مدیریت نظام پولی، حذف جابجایی چک و جلوگیری از فساد مالی، توانمندی های قابل توجهی را دارا است.

از آنجاییکه این محصول دارای سیستم عامل اندروید می باشد، تهیه و تولید سولوشن بنا به نیازهای مشتری کار دشواری نبوده و دامنه تنوع آن را به طرز چشمگیری توسعه می بخشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.