بانک سامان انتخاب نخست بانک‌های اروپایی برای همکاری با ایران است

بانک سامان با بازاریابی مناسبی که انجام داده است، توانسته جایگاه مناسبی در میان بانک‌ها و شرکت‌های اروپایی کسب کند.

عصر بانک؛نادر مالکی رئیس سومین نشست تجاری ایران و اروپا در گفت‌وگو با "سامان رسانه"، با اشاره به سومین دوره این نشست که با حمایت ویژه بانک سامان در فرانکفورت برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف اصلی از برپایی این نشست، توسعه روابط مالی و پولی میان بانک‌های ایران و اروپا است و در دو دوره گذشته تلاش کردیم قدمی در این راه برداریم.

 

مدیرعامل گروه مالکی به همکاری بانک‌های اروپایی با ایران در سال‌های پیش از تحریم اشاره و تصریح کرد: ورود مجدد بانک‌های بزرگ اروپایی می‌تواند به سرعت موانع ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشورمان را برطرف کند.

 

مالکی با اشاره به نقش بانک سامان در توسعه تجارت اروپا و ایران گفت: بانک سامان در میان موسسات مالی و بانکی اروپا اعتبار ویژه‌ای دارد و بیشتر بانک‌ها و شرکت‌های معتبر اروپایی برای همکاری با ایران، بانک سامان را به عنوان گزینه اصلی خود معرفی می‌کنند.

 

مدیرعامل گروه مالکی خاطرنشان کرد: اگر شرایط به‌گونه‌ای شود که بانک سامان بتواند در کشورهای اروپایی شعبه افتتاح کند، می‌توان امیدوار بود که جایگاه مناسب‌تری به دست بیاورد.

 

گفتنی است، گروه مالکی از سال 1987 و با هدف رقابت در بازار پولی اروپا در کشور آلمان تاسیس شده است و امسال نوزدهمین هفته مالی اروپا و سومین نشست تجاری ایران و اروپا را برگزار می‎کند.

 

سومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا 26 و 27 آبان جاری (16 و 17 نوامبر 2016) در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.