عرضه PDA POS باپرداخت درون برنامه ای؛ نخستین بارازسوی ایران کیش

ایران کیش تنها شرکت پرداختی است که PDA POS را همراه با پرداخت درون برنامه ای به بازار عرضه خواهد کرد .

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش ، فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار شرکت ایران کیش ضمن اعلام این خبر با اشاره به اینکه PDA چند سالی است که در ایران استفاده می شود و اولین نمونه عملی آن دراختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته بود، گفت :" ایران کیش ، به زودی نخستین PDA هایی را که روی آن اپلیکشین پرداخت وجود داشته باشد و به نرم افزارهای سفارشی شده لینک شود را رونمایی می کند . این در حالی است که این شرکت پیش از این نیز به عنوان اولین شرکت ایرانی ، عملیات پرداخت بر روی   PDA  را به صورت پایلوت اجرایی کرده بود."

 

وکیلیان افزود :" قرار است که PDA ها مجهز به نرم افزار های مختلفی شده و عملا تبدیل به یک POS اندروید مولتی اپلیکیشن شوند ، به زودی این POS ها قابلیت هایی مانند دوربین ، بارکد ریدر ، بایو متریک و.. به بازار وارد خواهند کردو سلیقه جدیدی برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد آورد . "

 

وی در اینباره توضیح داد:" پس ازاینکه ایران کیش پرداخت های درون برنامه ای را با موفقیت، روی سیستم های موبایلی اجرا کرد، اکنون برروی PDA  POSها نیز این پیاده سازی را صورت داده است."

 

معاون توسعه بازار ایران کیش افزود:" این محصول به صورت کاملا سفارشی برای بازارهای خاص مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت ."

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.