رونمایی از کلیپ «جنگل تشنه» بانک ایران زمین صورت گرفت

روز گذشته در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، بانک ایران زمین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود در حوزه محیط زیست کلیپ «جنگل تشنه» را با حضور جمعی از مدیران بانک، مقامات کشوری، هنرمندان و بازدیدکنندگان رونمایی کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در هفتمین روز از نمایشگاه مطبوعات این بانک با حضور در ایستگاه محیط زیست، غرفه 216 ضمن ارائه فعالیتهای خود در این حوزه از بازدیدکنندگان خواست به منظور سیانت و حفاظت از محیط زیست به کمپین «همین یک زمین» بپیوندند.

 

در همین راستا با حضور مجید شایسته نائب رئیس هیات مدیره، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی، خشایار اعتمادی خواننده اثر، ناصر مقدسی قائم مقام سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از هنرمندان و بازدیدکنندگان از کلیپ «جنگل تشنه» بانک ایران زمین رونمایی شد.

شایسته، نائب رئیس هیئت مدیره در راستای حمایت از محیط زیست گفت: بانک ایران زمین با توجه به مسئولیت اجتماعی خود در بخش حفاظت از محیط زیست، تا این لحظه فعالیت های متنوعی از جمله کمپین همین یک زمین، پاکسازی محیط زیست را انجام داده است و قصد دارد تا این روند را ادامه دهد تا بلکه بتواند قدمی در جهت کاهش بحرانهای محیط زیستی بردارد.

وی در ادامه در مورد جدیدترین کلیپ بانک ایران زمین در حوزه محیط زیست گفت: همان طور که در مراسم رونمایی مشاهده کردید در این کلیپ به وضوح مشکلاتی که جنگلهای ما با آنها دست و پنجه نرم می کنند را مشاهده می کنیم.

در پایان خشایار اعتمادی در پاسخ به خبرنگاران گفت: شعار محیط زیستی بانک ایران زمین توصیه من برای مردم است، “برای زندگی همین یک زمین را داریم” پس باید مراقب همین یک زمینمان باشیم تا از بین نرود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.