جایگاه و خدمات شرکت PSP سایان کارت

قنبری رییس توسعه بازار شرکت سایان کارت از محصولات جدید این شرکت که در حال بررسی هستند به " mPOS" و " تبلت پوز" اشاره کرد.

عصر بانک؛سایان کارت یکی از دوازده شرکت PSP است.برای اطلاع از آخرین وضعیت این شرکن با  قنبری رییس توسعه بازار شرکت سایان کارت گفتگو کردیم وی در شروع سخنانش به خبرنگار عصربانک گفت: مجوز فعالیت مجموعه سایان کارت از شرکت شاپرک و بانک مرکزی از سال 80 در حوزه پرداخت اخذ شده است. سایان کارت با بانک قوامین و بانک صنعت و معدن قرارداد همکاری دارد.

 

به گفته وی 120 هزار دستگاه کارت خوان ثابت و GPRSدر کل کشور متعلق به سایان کارت است.

وی در ادامه یاد آور شد: نزدیک به  120هزار دستگاه کارت خوان که در کل کشور نصب شده اند مربوط به شرکت ما هستند که از این تعداد 90 هزار دستگاه ثابت و 30 هزار دستگاه به صورت GPRS می باشند.

قنبری به همکاری سایان کارت با یک برند خارجی اشاره کرد و گفت: این شرکت تقریبا از سال 93 نمایندگی برند ” نکس گو” (NexGo) را در بحث دستگاه های کارت خوان دریافت کرده که انواع مختلف دستگاه های ثابت و رو میزی را دارد و محصول کشور چین است.

وی برخی برنامه های آتی شرکت را یادآور شد و افزود: از محصولات جدیدی که در حال بررسی هستند می توان به ” mPOS” و ” تبلت پوز” اشاره کرد که به عنوان یکی از برنامه های آینده شرکت در دست اقدام هستند و به زودی در سطح کشور توسعه خواهند یافت.

رییس توسعه بازار مجموعه سایان کارت گفت: پرداخت اینترنتی از دیگر برنامه های شرکت ما است و با توجه به اینکه 70 درصد سهام شرکت متعلق به بانک قوامین و 30 درصد متعلق به شرکت تجارت الکترونیک دی می باشد، بحث درگاه پرداخت را داریم که هم اکنون درگاه پرداخت شرکت ما برروی نظام وظیفه فعال است و طی چند روز آینده در سایت Rahvar120 هم فعال خواهد شد.

وی در ادامه فعالیت های این شرکت ادامه داد: ارئه خدمات به کل مجموعه ناجا و دفاتر پلیس 10+ ( که در حال حاضر  پایلوت هستند) برعهده  ما بوده و همچنین نصب کارت خوان های مراکز تعویض پلاک رهگشا به مدت دو سال است که توسط کارشناسان ما انجام می شود.

قنبری به مبحث استفاده از ابزارهای مبتنی بر موبایل پرداخت و توضیح داد: برنامه ای که الان در بحث اپلیکیشن موبایلی داریم همان برنامه ” mPOS” است که طی چند ماه آینده فعال خواهد شد که اگر با توجه به سیاست های بانک مرکزی سرویس USSD  غیر فعال شد، بتوانیم از طریق این اپلیکیشن روی موبایل نیز سرویس هایمان را ارائه دهیم.

وی در تشریح بحث USSD افزود: ما هم اکنون بحث USSD را با کد 730 به صورت فعال داریم که البته درصد در آمدی USST   بسیار ناچیز بوده و از مجموع ده شرکتی که در این حوزه فعال هستند به لحاظ تعداد تراکنش رتبه هشتم یا نهم متعلق به سایان کارت است.

قنبری در ادامه گفت: از آنجاییکه بحث USSD  در شرکت تقریبا نوپا بوده و در شرکت ما تقریبا ازاردیبهشت ماه فعال شده  و پایلوت آن در شهریور ماه بوده است درنتیجه حدود دو الی سه ماهی است که به شکل گسترده فعالیت می کند و به همین جهت درصد درآمدی اندکی را تا کنون به خود اختصاص داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.