برگزاری دوره مدیریت هیجان در بانک ایران زمین

دوره مدیریت هیجان با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، هادی قدیمی عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران و پرسنل اداره مرکزی و شعب بانک برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم پورسعید ضمن ابراز خوشنودی از حضور در بین همکاران، از زحمات معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و همچنین مدیر آموزش تشکر کرد و گفت: تجهیز امکانات به منظور بالا بردن سطح کیفیت آموزش از اولویت های مهم در این حوزه است. همکاران باید در حین فعالیت روزانه به صورت سیستمی مهارت های خود را افزایش دهند تا این امر باعث بهبود بازدهی و افزایش امتیازهایشان در زندگی شخصی و در نهایت رشد علمی و ارتقای سازمان گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: همکاران جوان ما باید طوری برنامه ریزی کنند تا در کنار آموزش صحیح  از تجربیات پیشکسوتان به  بهترین نحو استفاده کنند.
سپس هادی قدیمی، در خصوص ارتقاء سطح علمی پرسنل گفت: همکاران باید قابلیت های تخصصی خود را بیش از پیش افزایش داده و با حضور در آزمون ها و مصاحبه های بانک توانایی های خود را سنجیده و در مسیر پیشرفت و ارتقاء شغلی گام بردارند.

در این دوره  که به همت مدیریت آموزش برگزار شد، تقویت سطح رفتاری کارمندان مورد بررسی قرار گرفت. دکتر مهرنوش فهیمی مدرس دوره فوق پس از  تقسیم مشاغل به گروه های مختلف، در خصوص راه حل های کاستن عواقب ناشی از رفتارهای شاغلین، راه های کنترل خشم نگرانی و تکنیک های کاهش نگرانی دردسر ساز صحبت کرد.

در پایان دوره، مدیرعامل و معاون برنامه ریزی و  سرمایه انسانی به سوالات پرسنل شعب پاسخ دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.