سامانه سبد ارزش آفرینان بانک دی رونمایی شد

سامانه سبد ارزش آفرینان بانک دی با حضور سرپرست و معاونین بانک رونمایی شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، این سامانه که در پی معرفی طرح‌های جهش، شکوه و آذین از مجموعه طرح‌های سبد ارزش آفرینان دی از سوی کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری بانک دی طراحی شده، ابزاری در اختیار شعب برای محاسبات مربوط به این طرح‌ها قرار می‌دهد.

 

در این سامانه هر یک از کارکنان شعب دارای کد کاربری و رمز عبور بوده و می‌توانند به مشتریانی که دارای حساب بوده و یا برای استفاده از تسهیلات سبد ارزش آفرینان تمایل به افتتاح حساب دارند، اطلاعات جامع در خصوص انواع طرح‌های این سبد را ارائه کنند.

 

کارکان شعب می‌توانند در زمان افتتاح حساب مشتری بر اساس تمایل وی نسبت به مقدار سپرده و زمان سپرده‌گذاری انواع تسهیلات قابل اعطا به وی را به تفکیک مبلغ تسهیلات، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط اطلاع رسانی کرده و طی گزارش چاپ شده به وی تحویل دهند.

 

هم چنین چنانچه مشتری در بانک حساب داشته باشد، شعبه می‌تواند بر اساس شماره مشتری، انواع تسهیلات قابل اعطا به وی را بر اساس میانگین مدت و مبلغ سپرده معرفی کند.

 

از جمله مزایا و کاربردهای این سامانه، دریافت گزارش آنلاین از تعداد و میزان سپرده‌های افتتاح شده و انواع تسهیلات اعطا شده در مدت زمان تعیین شده است.

 

پیش از این بانک دی با هدف تامین مالی بنگاه‌های کوچک و زودبازده و ارزش آفرینی برای مشتریان از طرح جدیدی با عنوان “سبد ارزش آفرین” که منطبق بر عقود اسلامی است، رونمایی کرده بود. این طرح شامل طرح‌های حساب جاری، جهش، شکوه، آذین، نگین، سرمایه‌گذاری‌های آتیه و آتیه کودک و نوجوان است.

 

مشتریان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به شعب بانک دی در سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.