رونمایی از جدیدترین طرح های بیمه آرمان در حوزه ی بیمه های زندگی

با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه آرمان در یزد، از جدیدترین طرح های بیمه ای این شرکت رونمایی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، در مراسمی با حضور دکتر هادی رئیس الذاکرین عضو هیئت مدیره و معاون شبکه فروش و بازاریابی و تعدادی از مدیران این شرکت در یزد از طرح های جدید بیمه های زندگی با عناوین “پسران آرمانی”، “دختران آرمانی”، “مادران آرمانی” و “طرح سنوات” در جمع اعضای شبکه ی فروش این استان رونمایی شد.

 

دکتر رئیس الذاکرین در این مراسم، رویکرد فعلی شرکت بیمه آرمان را توجه به شبکه ی فروش و حمایت همه جانبه از نمایندگان بیمه دانست. عضو هیئت مدیره بیمه آرمان، از شبکه ی فروش خواست که با روحیه ای قوی تر ازهمیشه وارد بازار شوند و ضمن انتقال نظر بیمه گذاران به شرکت، بیمه آرمان را متعلق به شبکه ی فروش بدانند و برای اعتلای آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

روح الله عظیمی – مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه ی آرمان نیز با معرفی محصولات جدید و بیان ویژگی ها و مزیت های این طرح ها، هدف از طراحی این محصولات را متناسب سازی نیاز مشتری با محصول دانست و گفت: باید طوری عمل شود که به تک تک نیازهای بیمه ای بخصوص در حوزه ی بیمه های زندگی در جامعه پرداخته شده و محصولاتی کاملا منطبق بر نیاز مشتریان، به بازار ارائه شود. ادامه ی این مراسم، به آموزش فنی شبکه ی فروش اختصاص یافت.

محمد جنیدی مسئول توسعه ی فروش بیمه های زندگی نیز ضمن تشکر از عملکرد تیم فروش بیمه های زندگی در یزد، به ظرفیت عظیم نهفته در حرفه ی فروشندگی اشاره و فروشندگی بیمه های زندگی را از معدود مشاغلی عنوان کرد که ضمن اقناع درونی و عزت نفس انسان، می تواند منافع مادی کم نظیری را متوجه فروشندگان این مدل از بیمه نامه کند و در عین حال، برای بیمه گذاران نیز محصولی بسیار مفید به حساب بیاید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.