«سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک» وارد فاز عملیاتی شد
![](https://asrebank.ir/wp-content/uploads/2019/12/763888898098131.jpg)
عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی شرکت شاپرک، شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت، با استفاده از این سامانه، به دلیل برخورداری از قابلیتها وامکانات فنی و امنیتی مناسب، میتوانند درخواستهای تعریف و بهروزرسانی تمامی سطوح دادههای پذیرندگی نظیر پذیرنده، فروشگاه و پایانه را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری کرده که این امر موجب تسریع در ارائه خدمات و افزایش رضایت پذیرندگان خواهد شد.
براساس این گزارش، به کارگیری سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک، موجب «کنترل سیتماتیک و رفع خطای انسانی در ثبت دادهها»، «افزایش سرعت و دقت در ورود دادهها» و «اعتبارسنجی دادهها » خواهد شد. شایان ذکر است، با راهاندازی سامانه مذکور و سایر اقدامات و پروژههای شاپرک در حوزه پالایش دادهها ، با دادههای پالایش شده و صحیح پذیرندگان، امکان ارائه اطلاعات و گزارشهای تحلیلی دقیق تری در راستای تصمیم سازی و سیاستگذاری در شبکه پرداخت کشور فراهم خواهد شد.